Final Fantasy VII Rebirth Review

Κλείνοντας τον κύκλο του πρώτου παιχνιδιού, το Final Fantasy VII Remake θέτει τον Cloud Strife αντιμέτωπο με το Destiny’s Crossroads, μια πύλη προς ένα μέλλον γεμάτο αβεβαιότητα. Η Square Enix, γνωστή για την ικανότητά της να δημιουργεί ιστορίες που συγκινούν, ενθουσιάζουν και προκαλούν, επιφυλάσσει μια αρχή γεμάτη μυστήριο για το Final Fantasy VII Rebirth, με παραλλαγές που αναδεικνύουν την κληρονομιά του πρωτότυπου παιχνιδιού του 1997. Από αυτό το σημείο, η ιστορία αρχίζει να αναπτύσσεται, ανοίγοντας διαδρόμους για ανακαλύψεις και ανατροπές που θα κρατήσουν τους παίκτες σε αγωνία.

Το Final Fantasy VII Rebirth ανοίγει την ιστορία του με μια εμβληματική ανασκόπηση στο παρελθόν, φωτίζοντας τη σχέση ανάμεσα στον Cloud και τον Sephiroth. Αυτή η εισαγωγή αποκαλύπτει σημαντικά κομμάτια της ιστορίας που καθορίζουν τη βαθύτερη συνέχεια του παιχνιδιού.

Αποκτώντας τη βασική δομή του gameplay από το πρώτο παιχνίδι, η Square Enix αναπτύσσει και βελτιώνει τα στοιχεία που θεωρούνται “παλιομοδίτικα” ή ξεπερασμένα στα σημερινά πρότυπα. Μια από τις κύριες αλλαγές είναι η απόκλιση από τα γραμμικά τμήματα του remake, αντικαθιστώντας τα με έναν τεράστιο ανοιχτό κόσμο που προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες εξερεύνησης.

Οι 7 περιοχές του κόσμου είναι όλες μοναδικές, με κάθε μία να διαθέτει το δικό της χαρακτήρα και προσωπικότητα. Από την πρώτη στιγμή που βρίσκεστε στην περιοχή των Grasslands, καταλαβαίνετε τον πολύ επίπεδο χαρακτήρα του κόσμου, μια έκπληξη που δεν θα περιμένατε να συναντήσετε σε ένα παιχνίδι της σειράς Final Fantasy.

Η επιλογή του ανοιχτού κόσμου φυσικά έρχεται με πολλές δραστηριότητες. Η βασική λογική είναι απλή: πηγαίνετε για το σημείο Α και καθώς προχωράτε, ανακαλύπτετε διαφορετικά points of interest. Η κύρια δραστηριότητα του gameplay περιλαμβάνει την εύρεση και ανακάλυψη των Remnawave towers, τα σκαρφαλώνετε και στη συνέχεια τα ενεργοποιείτε, ώστε να αποκαλυφθούν περισσότερες δραστηριότητες στη γύρω περιοχή. Στη συνέχεια, έχετε την επιλογή να εμπλακείτε σε μάχες, να ανακαλύψετε κρυμμένους θησαυρούς σε ανασκαφές, να αντιμετωπίσετε ισχυρά τέρατα, να εξερευνήσετε αρχαία ιερά ή ακόμα και να συλλέξετε πόρους. Αυτός ο μηχανισμός ενθαρρύνει τη συνεχή εξερεύνηση και αποτελεί ένα στοιχείο που έχει εφαρμοστεί επιτυχώς σε πολλά παιχνίδια ανοιχτού κόσμου. Για μεταφορικό μέσο έχετε φυσικά…chocobos! Τα οποία όχι μόνο είναι ιδανικά για την γρήγορη μεταφορά αλλά σκαρφαλώνουν απότομους βράχους και κολυμπάνε μεγάλες αποστάσεις.

Μια σημαντική προσθήκη στο βασικό μηχανισμό του παιχνιδιού αποτελούν τα synergy skills, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για επίθεση είτε για άμυνα. Αυτές οι ικανότητες απαιτούν την χρήση των μπαρών ΑΤΒ και μόλις καλυφθεί ο αριθμός των μπαρών, ξεκλειδώνονται τα synergy skills. Για παράδειγμα, η Tifa μπορεί να αυξήσει το εύρος χώρου που τα μαγικά της Aerith κάνουν ζημιά. Αυτές οι συνεργατικές ικανότητες είναι απαραίτητες για την επιτυχία στη μάχη διότι η δυσκολία έχει ανέβει αισθητά από το Remake.

Μια ευχάριστη προσθήκη είναι αυτή των Folios, τα οποία ανεβάζουν τα στατιστικά των χαρακτήρων και ξεκλειδώνουν νέα abilities και synergy skills. Όσοι έχουν παίξει Final Fantasy X θα βρούνε οικείο το σύστημα επειδή μοιάζει με τα Sphere Grids.

Ωραία όμως τα αχανή τοπία, το ατελείωτο ξύλο και οι έντονες στιγμές της ιστορίας. Τι θα λέγατε όμως για λίγα mini games; Και όταν λέμε λίγα, εννοώ 19!

Το Final Fantasy VII Rebirth έχει μία πληθώρα από mini games που ρίχνουν λίγο τους ρυθμούς, τα περισσότερα είναι διασκεδαστικά και ευχάριστα με αγαπημένα το πιάνο, Chocobo racing και ένα παιχνίδι καρτών το Queen’s Blood.

Ένα ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού είναι τα γραφικά. Θα θέλαμε πολύ να τα επαινέσoυμε αλλά δυστυχώς δεν είναι από τα αγαπημένα μας. Τα χρώματα είναι ζωντανά και φανταχτερά, τα cutscenes σου κόβουν την ανάσα και σε βυθίζουν περισσότερο στο κόσμο του Final Fantasy Rebirth, αλλά η ανάλυση είναι οριακά κακή για παιχνίδι του PS5. Το performance mode έχει 60fps ρίχνοντας τα γραφικά πολύ στον ανοιχτό κόσμο και το Quality mode προσφέρει 30fps με αισθητά καλύτερη ανάλυση. Το performance mode λειτουργεί καλύτερα σε εσωτερικούς χώρους μειώνοντας την “θολούρα”. Κάτι αξιοσημείωτο είναι πως στο performance mode, όταν παίζαμε από πολύ μικρότερη οθόνη το παιχνίδι φαινόταν λίγο καλύτερο. Οι χρόνοι του loading είναι σχεδόν μηδενικοί, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται το fast travel.

Κάθε επική περιπέτεια όμως, χρειάζεται την τέλεια συνοδεία, και στο Final Fantasy VII Rebirth, η μουσική σύνθεση είναι η αιχμή του δόρατος. Από τις πιο συναρπαστικές μάχες έως τις συγκινητικές σκηνές αναπτύσσεται μια ολόκληρη συμφωνία συναισθημάτων. Ως λάτρες της σειράς Final Fantasy, γνωρίζαμε πάντα ότι η μουσική θα ήταν κάτι ξεχωριστό, αλλά στο Rebirth, ξεπερνά τις προσδοκίες. Κάθε νότα, κάθε μελωδία, αναζωογονεί το περιβάλλον και εμπλουτίζει την εμπειρία του παίκτη με μια έκρηξη ζωντάνιας και συναισθημάτων. Από την επική ορχηστρική μουσική μέχρι τα συναισθηματικά θέματα, η μουσική του Final Fantasy VII Rebirth είναι απλά εξαιρετική και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μαγείας του παιχνιδιού.

Το Final Fantasy VII Rebirth αναδεικνύεται ως μια εκπληκτική εμπειρία action-rpg, αναβιώνοντας με εντυπωσιακό τρόπο τον κόσμο του αρχικού παιχνιδιού. Οι πλούσιες περιοχές του είναι γεμάτες με διάφορες δραστηριότητες, προσφέροντας μια ανανεωμένη και διαδραστική εξερεύνηση του κόσμου. Παρότι υπάρχουν κάποιες ατέλειες, τα θετικά του Rebirth υπερισχύουν των αδυναμιών του, αναδεικνύοντας ένα παιχνίδι που αξίζει να αποτελέσει το δεύτερο μέρος μιας επικής σειράς.

Ευχαριστούμε την CD Media για την παραχώρηση του key code για τις ανάγκες του review.

Βαθμολογία 9

ΘΕΤΙΚΑ

  • Η επιλογή ανοιχτού κόσμου δίνει νέο αέρα στη σειρά
  • Το σύστημα μάχης είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το Remake
  • Ποικιλία σε διασκεδαστικά mini games

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

  • Το performance mode ενώ έχει σταθερά fps, μειώνει αρκετά την ανάλυση

This user hasn not filled out his biographical info.
5 Pings/Trackbacks for "Final Fantasy VII Rebirth Review"
  1. […] Μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική άποψη μας για το Final Fantasy VII Rebirth εδώ. […]

  2. […] Final Fantasy VII Rebirth, πηγαίνει χειρότερα σε πωλήσεις απ’ ό,τι περίμεναν […]

  3. […] από ένα περίπου μήνα κυκλοφόρησε το Final Fantasy VII Rebirth, το δεύτερο μέρος της remake τριλογίας, το οποίο δέχθηκε […]

  4. […] από ένα περίπου μήνα κυκλοφόρησε το Final Fantasy VII Rebirth, το δεύτερο μέρος της remake τριλογίας, το οποίο δέχθηκε […]

  5. […] παιχνιδιών, μεταξύ των οποίων τα «Marvel’s Spider-Man 2«, «Final Fantasy VII Rebirth» και «WWE 2K24«, που θα δεχθούν μια μείωση τιμής της τάξης […]