Πατέντα της Sony λύνει το πρόβλημα του lag

Η Sony φαίνεται πως αναζητά τρόπους ώστε να βελτιώσει την εμπειρία όσων παίζουν online παιχνίδια στο σύστημα της. Αρκετοί παίκτες, κυρίως όσοι βρίσκονται σε χώρες με ασταθές και χαμηλής ταχύτητας ίντερνετ βρίσκονται αντιμέτωποι με το lagαρισμα, όπως λέμε στην αργκό. Η σκέψη λοιπόν, είναι βρεθεί ένας μηχανισμός ο οποίος θα «προβλέπει» την επόμενη κίνηση του παίκτη και θα δρα για λογαριασμό του σε περίπτωση καθυστερημένης μεταφοράς δεδομένων.

Σύμφωνα με το άρθρο του Tech4Gamers η πατέντα με τίτλο «Timed Input/Action Release» δημοσιοποιήθηκε πριν από μόλις ένα μήνα. Σύμφωνα με το έγγραφο αυτό, σε περίπτωση αδράνειας εξαιτίας κακής σύνδεσης, κάποιες εντολές θα δίνονται αυτόματα την κατάλληλη στιγμή.

Εδώ όμως έρχεται το δύσκολο μέρος της εξίσωσης, αφού αυτός ο τρόπος λειτουργίας θα δημιουργήσει αρκετές φορές ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο στόχος λοιπόν του μοντέλου αυτού, δεν είναι να δίνει τις κατάλληλες εντολές την ιδανική στιγμή, αλλά να προβλέπει την ενέργεια που θα έκανε ο χρήστης που έχει κακή σύνδεση.

Αυτή είναι σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα και μένει να δούμε αν και πως θα υλοποιηθεί, βοηθώντας στην πράξη όσους έχουν χαμηλή ταχύτητα ίντερνετ, χωρίς ωστόσο να δημιουργείται αδικία εις βάρος των υπολοίπων παικτών.

Από τον πλανήτη Corneria στο Super Nintendo, με συγκυβερνήτη τον Star Fox, μέχρι την παραλία του Death Stranding, με τον Sam Porter να με κουβαλάει στις πλάτες του και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς, με συμπαραστάτες τον Sir Daniel Fortesque, τον Sora και την Ellie, ένα ταξίδι φαντασίας που συνεχίζεται… Who am I? Σίγουρα όχι ο Spider-Man.