Η Valve ανακοίνωσε καινούργιους κανονισμούς που απαγορεύουν πλέον στα παιχνίδια τα οποία πωλούνται μέσω του Steam να έχουν υποχρεωτικές διαφημίσεις για να μπορεί ο καταναλωτής να παίξει.
Μπορεί να επιτρέπεται η τοποθέτηση προϊόντων όμως είναι ξεκάθαρο πως η υποχρεωτική παρακολούθηση διαφημίσεων ως μέρος της βασικής gameplay εμπειρίας, όπως είναι αρκετά διαδεδομένο στα mobile παιχνίδια, είναι κάτι πλέον δεν θα ξαναδούμε στον υπολογιστή μέσω του Steam τουλάχιστον.
Επιπλέον κανονισμοί για να ακολουθήσουν οι developers είναι να μην υπάρχουν διαφημίσεις που σε αντάλλαγμα αντικείμενα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός του τίτλου ή να δώσουν κάποιο πλεονέκτημα σε αντίθεση με άλλους παίκτες. Επιπρόσθετα δεν επιτρέπεται να πωληθεί τίτλος μέσω του Steam αν έχει ως βασική πηγή εσόδων διαφημίσεις τρίτων.
Φυσικά, η δυνατότητα να είναι ένα παιχνίδι δωρεάν αλλά να έχει ως προαιρετική επιλογή DLC ή microtransactions είναι ακόμα εφικτή και κάτι που το Steam ενθαρρύνει τους developers ως εναλλακτική επιλογή.
Με τον τρόπο αυτό το Steam προσπαθεί να θέσει όρια για τις διαφημίσεις καθώς και να προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία στους χρήστες τους.