Ο Kojima θέλει να φτιάχνει παιχνίδια που δεν αρέσουν

Σύμφωνα με τον συνθέτη Γιοάν Λεμουάν (Woodkid), ο Hideo Kojima άλλαξε πράγματα στο Death Stranding 2 γιατί το θεώρησε αρκετά mainstream. Όπως δήλωσε ο Woodkin σε πρόσφατη συνέντευξη του, το παιχνίδι άρεσε πολύ στους early testers. Αυτό παραδόξως ταρακούνησε τον Ιάπωνα δημιουργό, οδηγώντας τον στην απόφαση να προβεί σε διορθώσεις.

«Αν το παιχνίδι αρέσει σε όλους, συνεπάγεται πως είναι και συμβατικό, δεν καινοτομεί, δεν βγάζει τον παίκτη από την comfort zone του». Το κλειδί της επιτυχίας, κατά τον Kojima, είναι να δίνεις στους ανθρώπους πράγματα που δεν πίστευαν πως θα τους αρέσουν. Και η πρόκληση είναι να τους πείσεις πως τελικά είναι όμορφα.

Και η αλήθεια είναι πως ο Hideo Kojima έτσι έχει πορευτεί σε όλη του την καριέρα. Δημιουργώντας πράγματα που πολλές φορές μας φέρνουν σε άβολη θέση. Που μπορεί αισθητικά να μας κακοφαίνονται, αλλά τις περισσότερες φορές καταφέρνει να πείσει το κοινό. Όχι όλους, όμως σίγουρα ένα σημαντικό μέρος των gamers, οι οποίοι πίνουν πλέον «νερό στο όνομά του».

Το Death Stranding 2: On The Beach κυκλοφορεί στις 26 Ιουνίου, ενώ την συνέντευξη του Woodkid μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Από τον πλανήτη Corneria στο Super Nintendo, με συγκυβερνήτη τον Star Fox, μέχρι την παραλία του Death Stranding, με τον Sam Porter να με κουβαλάει στις πλάτες του και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς, με συμπαραστάτες τον Sir Daniel Fortesque, τον Sora και την Ellie, ένα ταξίδι φαντασίας που συνεχίζεται… Who am I? Σίγουρα όχι ο Spider-Man.

2 comments

  1. Ο/Η Ηλίας Λυμπερόπουλος λέει:

    Γι’αυτο σε αγαπάμε ρε σχιστοματη

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες