Με αφορμή την 20η επέτειο ενός εκ των πιο αγαπημένων τίτλων της γενιάς του PS2, ο δημιουργός του, Fumito Ueda, έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο denfaminicogamer. Ο Ιάπωνας σχεδιαστής, που εκτός του SotC είναι ο ιθύνων νους και για ακόμα δυο σημαντικά παιχνίδια της βιομηχανίας (ICO και The Last Guardian), δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Το SotC προοριζόταν να γίνει ένα online multiplayer παιχνίδι. Το αρχικό σχέδιο ήταν ήταν να υπάρχουν πολλοί παίκτες που θα ιππεύουν άλογα μέσα στην άγρια φύση και θα πολεμούν γιγάντιους εχθρούς. Όμως, η ομάδα δεν διέθετε τους τεχνικούς πόρους για να δημιουργήσει ένα τέτοιο διαδικτυακό παιχνίδι, κι έτσι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τις online λειτουργίες και να το κάνουν ένα παιχνίδι ενός παίκτη!»
Στη συνέντευξη του ο Ueda έδωσε κι άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες και εξέφρασε την άποψη του για την βιομηχανία σήμερα. Αξίζει να αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο σας, για να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.




Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.