Νέες μαζικές απολύσεις από την Crystal Dynamics

Η Crystal Dynamics, το στούντιο πίσω από τα Legacy of Kain και Tomb Raider, βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπη με οργανωτικές αλλαγές στην διοίκηση. Καθώς, μόλις πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε το τρίτο κύμα απολύσεων μέσα στο 2025, μια κίνηση που αποτελεί συνέχεια μιας δύσκολης πενταετίας για την εταιρεία, η οποία φαίνεται να ψάχνει να βρεί τον παλιό της εαυτό.

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΝΤΙΥΠΟ ΤΟΥ LITTLE NIGHTMARES III ΓΙΑ ΤΟ PS5!

Η ανακοίνωση έγινε στο LinkedIn, όπου η εταιρεία ενημέρωσε ότι περίπου τριάντα άτομα του προσωπικού της αποχωρούν στο πλαίσιο μιας “αναγκαίας αναδιοργάνωσης”. Παρά το γεγονός ότι δεν διευκρινίστηκε ποιες ακριβώς ομάδες ή τμήματα επηρεάζονται, η ανακοίνωση υπογράμμισε ότι ο στόχος είναι μια ευρύτερη προσαρμογή, με σκοπό το στούντιο να “βρει ξανά τα βήματά του”. Αυτή η προσπάθεια επαναπροσδιορισμού έρχεται στη σκιά της εμπορικής αποτυχίας του Marvel’s Avengers και της πρόσφατης ακύρωσης του Perfect Dark.

Το νέο αυτό κύμα απολύσεων ακολουθεί τα δύο προηγούμενα, που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο και τον Αύγουστο του ίδιου έτους, με το δεύτερο να αποτελεί άμεσο επακόλουθο της ακύρωσης του Perfect Dark.

Παρά τις δυσκολίες, η εταιρεία τόνισε ότι η ανάπτυξη του επόμενου κεφαλαίου της σειράς Tomb Raider συνεχίζεται αδιάκοπα. Σύμφωνα με δηλώσεις του στούντιο, οι δύσκολες αυτές αποφάσεις λαμβάνονται προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή πορεία ανάπτυξης του παιχνιδιού και να τεθεί μια στέρεη βάση για τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο, πέρα από τις στρατηγικές αποφάσεις και τους οργανωτικούς επαναπροσδιορισμούς, τέτοιες κινήσεις έχουν πραγματικές ανθρώπινες συνέπειες. Παρά το γεγονός ότι τα νέα για απολύσεις έχουν γίνει δυστυχώς συχνό φαινόμενο στη σημερινή βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, η ανθρώπινη διάσταση παραμένει κεντρική πίσω από τους αριθμούς κρύβονται ταλέντα που αφιέρωσαν χρόνο και δημιουργικότητα στην εταιρεία.

Όλα ξεκίνησαν από την γκρι κονσόλα της Sony που έφερε ο θείος μου ως δώρο γενεθλίων όταν έγινα 9 χρονών στο μακρινό 2006. Από εκεί και ύστερα μπήκε για τα καλά το μικρόβιο του gamer μέσα μου και από τότε μέχρι και σήμερα φτάσαμε στα PS5 και Xbox Series X έχοντας διανύσει εκατοντάδες ώρες και χιλιόμετρα στις κονσόλες και στo PC.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες