Όσο τα κόστη ανεβαίνουν, τα αποκλειστικά παιχνίδια θα λιγοστεύουν

Ο πρώην πρόεδρος και CEO της Sony Interactive Entertainment America Shawn Layden, έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο GamesBeat. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα δυσθεώρητα ύψη που έχουν φτάσει τα μπάτζετ για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, αλλά και την τακτική που ακολουθούν πλέον η Sony και η Microsoft, να μην “εγκλωβίζουν” όλα τα παιχνίδια τους στην πλατφόρμα τους.

Όπως τόνισε ο Shawn Layden, όταν το κόστος παραγωγής ενός τίτλου ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια, η αποκλειστικότητα γίνεται αχίλλειος πτέρνα. Από την άλλη, υπεραμύνθηκε της τακτικής του exclusivity όταν αυτή αφορά single player παιχνίδια, έχοντας όμως και πάλι τους ενδοιασμούς του, για το κατά πόσο αυτή είναι βιώσιμη οικονομικά.

“Η παγκόσμια εγκατεστημένη βάση χρηστών σε κονσόλες, από την εποχή του PS1, έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα και ποτέ αυτό το κοινό δεν ξεπέρασε τα 250 εκατομμύρια” ανέφερε, παρόλο που τα κόστη έχουν πολλαπλασιαστεί. Έτσι, είναι μοιραίο οι εταιρείες να ψάχνουν τρόπους ώστε απευθυνθούν σε μεγαλύτερο κοινό.

Από τον πλανήτη Corneria στο Super Nintendo, με συγκυβερνήτη τον Star Fox, μέχρι την παραλία του Death Stranding, με τον Sam Porter να με κουβαλάει στις πλάτες του και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς, με συμπαραστάτες τον Sir Daniel Fortesque, τον Sora και την Ellie, ένα ταξίδι φαντασίας που συνεχίζεται… Who am I? Σίγουρα όχι ο Spider-Man.