Το Palworld είναι μέχρι στιγμής ένας από τους πιο επιτυχημένους τίτλους της χρονιάς. Το παιχνίδι έκανε τεράστια αίσθηση από την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας του. Λίγο η ομοιότητα του με τα Pokémon, λίγο η ίντριγκα που δημιουργήθηκε πίσω από αυτό, λίγο οι φήμες πως υπάρχει περίπτωση να κινηθούν νομικά εναντίον του για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, έκαναν το παιχνίδι viral στην gaming κοινότητα.
Έτσι δεν άργησαν και οι πρώτες δηλώσεις πως ίσως δούμε το παιχνίδι να “ανοίγει” τα πανιά του και για άλλες πλατφόρμες, που δεν είναι άλλες από το PS5 και το Switch. Ο Shuhei Yoshida της Sony, ανέφερε πως έχει δεχτεί πολλά αιτήματα από φαν του παιχνιδιού, ώστε αυτό να έρθει και στο Playstation.
Οι δηλώσεις αυτές ήρθαν σε συνέχεια της συνέντευξης του Takuro Mizobe (δημιουργού του Palworld) στο Bloomberg, στην οποία ανέφερε πως η εταιρεία του είναι ανοιχτή για νέες συνεργασίες και πως δεν προτίθεται να συνεχίζει να κρατά το Palworld αποκλειστικό για το Xbox και το Steam.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο Mizobe δήλωσε πως η επιτυχία του παιχνιδιού είναι δυσθεώρητα μεγάλη σε σχέση με το μέγεθος του στούντιο. Για να έχουμε μια εικόνα της εμπορικότητας του τίτλου, όπως είπε ο Mizobe, η παραγωγή του Palworld κόστισε ένα δισεκατομμύριο γιεν (περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ), ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του ανέρχονται σε 10 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ).
Όλα αυτά, όταν το παιχνίδι βρίσκεται σε early access από τις 19 Ιανουαρίου, δηλαδή χωρίς να έχει κλείσει καν δύο μήνες κυκλοφορίας. Δεν θα ήταν καθόλου παράξενο λοιπόν, η Pocket Pair (εταιρεία παραγωγής του Palworld), να θέλει να εκμεταλλευτεί το momentum που έχει δημιουργηθεί, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της.