Μεγάλες αλλαγές στο combat system του MultiVersus

Με το relaunch του platform fighter της DC να έρχεται τον Μάϊο, ύστερα από το επιτυχημένο beta run, η developer Player First Games ανακοίνωσε μεγάλες αλλαγές στο σύστημα μάχης του που είναι άλλωστε και ο βασικός πυλώνας του τίτλου.

Βάσει αναρτήσεων των devs στα επίσημα blogs του game, το “MultiVersus” θα προσφέρει μια πιο smooth εμπειρία στην χαοτική του ομολογουμένως μάχη. Πιο συγκεκριμένα, θα υπάρξουν βελτιώσεις στο οπτικό σκέλος, ώστε να δωθεί καλύτερη ευκρίνεια στην δράση που συντελείται στην οθόνη. Δύο ζωτικές προσθήκες είναι αυτές του “parry” και του “dash” στο κινησιολογιο των χαρακτήρων, που θα επιτρέπουν πιο αμφίρροπες και δραματικές αναμετρήσεις. Τέλος, το timing των χτυπημάτων έχει τροποποιηθεί ώστε να είναι πιο ταιριαστό για τον εκάστοτε ήρωα.

Φαίνεται πως το “MultiVersus” ετοιμάζεται για πολύ δυναμικό comeback στις 28 Μαϊου, γιατί κακά τα ψέματα, ποιος δεν θέλει να δει τον Bugs Bunny να πλακωνεται στο ξύλο με τον Superman; Εμείς πάντως ναι!

Οι ιδιαίτερες στιγμές θέλουν βροχή, pizza, φίλους και μία κονσόλα. Μετά από μαραθώνιο "The Lord of the Rings" (τα extended προφανώς) και ένα επεισόδιο Raw ή SmackDown για το σβήσιμο, αυτό το γλυκό "beep" είναι το κάλεσμα για να συνεχιστεί η βραδιά με χιλιάδες απρόσμενους τρόπους...