Το Borderlands 4 αποτελεί τον πιο φιλόδοξο τίτλο της GearBox προσφέροντας αρκετή ελευθερία στην εξερεύνηση

Η Gearbox Software αναφέρει πως το επερχόμενο looter-shooter μεγαθήριο Borderlands 4 μπορεί να μην είναι ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου, αλλά ο κόσμος είναι εννιαίος και μπορείτε να ταξιδέψετε σε οποιαδήποτε τοποθεσία χωρίς οθόνες φόρτωσης.

Σε απάντηση σε έναν δημιουργό περιεχομένου που αποκάλεσε το Borderlands 4 open world, ο CEO της Gearbox και περιστασιακός μάγος Randy Pitchford έγραψε στο Twitter ότι δεν θα χρησιμοποιούσε τον όρο επειδή συνοδεύεται από πολλές έννοιες που δεν ισχύουν.

Σε συνέντευξή του στο Gamespot, ο Pitchford εξηγεί ότι ο κόσμος του Borderlands 3 ήταν πιο διαμερισματοποιημένος επειδή ο παίκτης μετακινούνταν σε ένα σωρό διαφορετικούς πλανήτες στο τρίπτυχο. Το Borderlands 4 ξεχωρίζει ως το πιο ανοιχτό και ελεύθερο παιχνίδι της σειράς μέχρι σήμερα.

Ο Pitchford επισημαίνει ένα συγκεκριμένο πλάνο στο τελευταίο τρέιλερ, όπου η ομάδα μας κοιτάζει πάνω από τον ορίζοντα, εξηγώντας ότι «Όλα όσα βλέπετε είναι playable space που μπορείτε να πάτε και να φτάσετε χωρίς χρόνο φόρτωσης». Όταν ρωτήθηκε αν το φεγγάρι της Elpis, το οποίο εμφανίζεται αρκετές φορές στο τρέιλερ – το ίδιο από το Borderlands: The Pre-Sequel – είναι επίσης «playable space», στον οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση, τότε η απάντηση του Pitchford ήταν πάλι η ίδια «‘Οτι βλέπετε είναι playable space χωρίς οθόνες φόρτωσης».

Αλλά αν μπορείτε να οδηγήσετε σε μακρινές πόλεις, να ανεβείτε σε οποιοδήποτε βουνό, ακόμα και να φτάσετε στο φεγγάρι χωρίς να περιμένετε να φορτώσει το παιχνίδι, τότε σε τι διαφέρει το Borderlands 4 από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι ανοιχτού κόσμου, θα πείτε. Ο Pitchford υποστηρίζει ότι όλα έχουν να κάνουν με την πρόθεση:

«Μας ενδιαφέρει τόσο πολύ η δυναμική της μάχης και μας ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτή η αίσθηση από στιγμή σε στιγμή. Φτιάχνουμε αυτόν τον κόσμο σταδιακά και όλα όσα εκτυλίσσονται έχουν σκοπό. Μπορείτε να αισθανθείτε την καρδιά του σχεδιαστή πίσω από αυτό. Μπορείς να καταλάβεις ότι άνθρωποι που νοιάζονται πολύ για αυτό το franchise, το έφτιαξαν… Δεν είναι απλά ένας συστημικός, αλγοριθμικά γεμισμένος κόσμος… Δεν θα έλεγα ανοιχτός κόσμος, γιατί αυτό έχει πολλά προβλήματα. Δεν είμαστε τέτοιοι. Αλλά είναι απρόσκοπτος, και είναι επεκτατικός, και είναι μεγαλύτερος από οτιδήποτε έχουμε κάνει ποτέ, και είναι γεμάτος όπως τίποτα που έχουμε κάνει ποτέ».

Για να γίνει ακόμα πιο εύκολη η μετακίνηση στη μεγαλύτερη χώρα του Borderlands, η Gearbox έδειξε επίσης μερικές από τις έξυπνες νέες επιλογές μετακίνησης του shooter, οι οποίες περιλαμβάνουν τον πάντα αξιόπιστο γάντζο και μερικά ενδιαφέροντα οχήματα, αν και θα πρέπει να περιμένουμε το Borderlands 4 να φτάσει αργότερα φέτος σε PC, PS5 και Xbox Series X|S για να καταλάβουμε πώς είναι πραγματικά δομημένος ο απρόσκοπτος (αλλά όχι ανοιχτός) κόσμος του.

Από το Crash Bandicoot μέχρι το God of War, πάντα μου άρεσε να βυθίζομαι στους φανταστικούς κόσμους των βιντεοπαιχνιδιών. Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ το ταξίδι μου στο gaming μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του Insert Coin!

No comments

Αφήστε μια απάντηση