H συνέχεια του δημοφιλούς hit της FromSoftware θα επαναφέρει πολλά mechanics γνώριμα στους παίκτες, αλλά θα αφήσει πίσω ένα πολύ αγαπημένο.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ιαπωνικό IGN, ο σκηνοθέτης του τίτλου, Junya Ishizaki, αποκάλυψε πως το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων που ήταν παρόν σε διάφορους soulslike τίτλους, δεν θα είναι διαθέσιμο. Games όπως το “Dark Souls” ή το “Bloodborne” έδιναν τη δυνατότητα στους νεκρούς παίκτες να αφήνουν μηνύματα στο σημείο που βρίσκονταν τα φαντάσματα τους, τα οποία μπορούσαν να διαβαστούν από άλλους παίκτες.
Η αιτιολογία που έδωσε ο Ishizaki για αυτή την αφαίρεση είχε να κάνει με τον τρόπο που έχει χτιστεί το “Nightreign” αναφορικά με το ρυθμό της μάχης. Με τις αναμετρήσεις να διεξάγονται σε γύρους των 40 λεπτών, όπου ουσιαστικά πετσοκοβετε τους πάντες, το “Nightreign” σας δίνει όλη τη δράση ενός souls τίτλου συμπυκνωμένη σε μια multiplayer εμπειρία. Η νέα αυτή δομή δεν επιτρέπει στους παίκτες να αναγγενηθούν mid-match, λόγω της χαοτικής δράσης, κάτι που παράλληλα δεν σας δίνει χρόνο να αφήσετε οποιοδήποτε μήνυμα.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.