Η FromSoftware θεωρείται δικαίως ένας από τους πιο επιδραστικούς developers στη σύγχρονη βιομηχανία των video games. Αν και δεν ήταν το πρώτο της παιχνίδι, το Demon’s Souls για το PS3 ήταν αυτό που έχτισε τα θεμέλια του είδους των Soulslike βιντεοπαιχνιδιών όπως τα γνωρίζουμε σήμερα, επηρεάζοντας αμέτρητους developers από την κυκλοφορία του το 2009. Ωστόσο, η Sony δεν προέβλεψε ότι το συγκεκριμένο είδος θα εξελισσόταν σε τεράστια επιτυχία, γεγονός που προκάλεσε μια ένταση στη σχέση της με τον, πλέον, λατρεμένο developer.
Ο πρώην επικεφαλής του PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκαλύπτει ότι το Demon’s Souls 2 βρισκόταν υπό ανάπτυξη
Αρχικά, η Sony προοριζόταν να αναλάβει το publishing του Demon’s Souls σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, λόγω των αρνητικών αντιδράσεων στις πρώτες δοκιμές και της ακραίας δυσκολίας του, η εταιρεία αποφάσισε να μην το διαθέσει στη Δύση. Έτσι, η Atlus και η Bandai Namco ανέλαβαν τη διανομή του παιχνιδιού στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, αντίστοιχα. Τελικά, οι προβλέψεις της Sony αποδείχθηκαν λανθασμένες, καθώς το Demon’s Souls τα πήγε εξαιρετικά στη δυτική αγορά.
Ο πρώην πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Shuhei Yoshida, μίλησε πρόσφατα στο podcast Sacred Symbols για τη συνεργασία της εταιρείας με τη FromSoftware (όπως ανέφερε το VGC). Η Sony προσέγγισε τον ιαπωνικό developer για τη δημιουργία του Demon’s Souls 2, αλλά αυτός αρνήθηκε την πρόταση και αντ’ αυτού προχώρησε στην ανάπτυξη των Dark Souls.
“Η FromSoftware είχε ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στο sequel, αλλά ήταν τόσο απογοητευμένοι από τον τρόπο που τους αντιμετώπισε η Sony. Θέλαμε να συνεργαστούμε ξανά μαζί τους, αλλά μας απέρριψαν” αποκάλυψε ο Yoshida.
Παρόλα αυτά, η σχέση μεταξύ FromSoftware και Sony δεν είχε φτάσει στο τέλος της. Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν ξανά, αυτή τη φορά για ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια του στούντιο, το Bloodborne.
“Έχουμε τεράστιο σεβασμό στον Miyazaki και μπορέσαμε να δουλέψουμε ξανά μαζί τους,” δήλωσε ο Yoshida. “Το Bloodborne είναι το καλύτερο παιχνίδι τους “
Ωστόσο, η συνεργασία αυτή δεν κράτησε πολύ. Εκτός από το Déraciné, ένα adventure game για το PS4, η FromSoftware ακολούθησε multiplatform στρατηγική. Όλες οι μεγάλες επιτυχίες της μετά το Bloodborne, όπως τα Dark Souls 3, Sekiro: Shadows Die Twice και το Elden Ring, κυκλοφόρησαν σε πολλές πλατφόρμες. Και αυτή η κίνηση αποδείχθηκε σωστή, καθώς το Elden Ring σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία το 2022 και στέφθηκε παιχνίδι της χρονιάς.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.