Η τεράστια επιτυχία του Hollow Knight: Silksong σίγουρα δεν έχει περάσει απαρατήρητη. Το παιχνίδι σάρωσε σε πωλήσεις σε όλες τις πλατφόρμες και η βαθμολογία του από το κοινό στο Metacritic ξεπερνάει οριακά το 9/10. Παρόλα αυτά δεν κύλισαν όλα ομαλά κατά το λανσάρισμα του παιχνιδιού.
Αναφερόμαστε κυρίως στα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι χρήστες προσπαθώντας να κατεβάσουν το παιχνίδι, αφού όλοι οι servers crashαραν. Έτσι δικαίως έρχεται η απορία για το τι θα συμβεί όταν κυκλοφορήσει το εξίσου δημοφιλές και πολυαναμενόμενο GTA VI. Θα υπάρξουν παρόμοια προβλήματα άραγε; Και μάλιστα με δεδομένο πως αρχικά ο τίτλος δεν θα είναι διαθέσιμος σε PC, το οποίο συνεπάγεται πως τα store του PS και του Xbox θα δεχθούν μεγαλύτερη πίεση.
Η απάντηση είναι πως πιθανότατα δεν χρειάζεται να ανησυχούμε τόσο πολύ. Κι αυτό διότι θα υπάρξει μια σημαντική διαφορά κατά την κυκλοφορία του GTA VI, σε σχέση με αυτή του Silksong. Το παιχνίδι της Team Cherry που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες δεν ήταν διαθέσιμο για προπαραγγελία ή προεγκατάσταση. Έτσι με το άνοιγμα των servers έσπευσαν ταυτόχρονα χιλιάδες χρήστες ώστε να το αγοράσουν, με αποτέλεσμα οι servers να πέσουν.
Κάτι αντίστοιχο είναι απίθανο να συμβεί κατά την κυκλοφορία μιας τόσο μεγάλης παραγωγής όσο του GTA VI. Οι περισσότεροι χρήστες θα έχουν ήδη αγοράσει το παιχνίδι πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας, ενώ πιθανότατα θα το έχουν προ-εγκαταστήσει και θα αναμένουν απλά ένα μικρό update λίγων δευτερολέπτων στο λανσάρισμα, ώστε το παιχνίδι να είναι έτοιμο προς χρήση. Αυτή η πρακτική θα μειώσει αισθητά τους χρόνους που θα χρειάζεται να μείνουμε συνδεδεμένοι στους servers του παιχνιδιού.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.