Η ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του πολυπόθητου sequel του “Ghost of Tsushima”, φαίνεται πως φέρνει σιγά-σιγά στο φως νέες πληροφορίες για το τι μπορούμε να περιμένουμε από τον τίτλο της Sucker Punch.
Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησαν στο γιαπωνέζικο e-magazine Famitsu, οι co-creative directors Jason Cornell και Νate Fox “τράβηξαν την κουρτίνα” αποκαλύπτοντας μικρές λεπτομέρειες για το gameplay του “Ghost of Yotei”. Όπως είδαμε και στο πρόσφατο trailer, η Atsu έχει ως απόλυτο στόχο την εξόντωση της συμμορίας των Yotei Six. Για πρώτη φορά στο franchise, η ιστορία δεν θα είναι γραμμική, δίνοντας έτσι την ελευθερία στους παίκτες να επιλέξουν τους στόχους τους. Νέα όπλα όπως το kusarigama (kunai με αλυσίδα) και το naginata (δόρυ) θα είναι διαθέσιμα, ενώ ο χάρτης θα είναι ο μεγαλύτερος που δημιουργήθηκε ποτέ από το studio.
Ακολουθώντας τα χνάρια του πρώτου τίτλου, η Sucker Punch έριξε μεγάλο βάρος στην έρευνα της περιοχής του Hokkaido και της κουλτούρας που την περιβάλλει, καθώς η φυλή των ιθαγενών Ainu είναι αυτή που ζούσε στη συγκεκριμένη περιοχή την χρονική περίοδο που διαδραματίζεται το “Ghost of Yotei”. Οι ιθύνοντες του studio επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων λαογραφικά μουσεία και όντας ήδη επίτιμοι πρεσβευτές τουρισμού για το νησί Tsushima, έχουν κάθε κίνητρο να αποδώσουν την πλούσια ιστορία της περιοχής για άλλη μία φορά.
Ο ενθουσιασμός προφανώς δεν κρύβεται από τους fans, κάτι που φάνηκε και στις αντιδράσεις του πρώην προέδρου της Sony, Shuhei Yoshida, ο οποίος εξήρε την προσπάθεια του studio της Sucker Punch για την immersive εμπειρία και την απουσία bugs ακόμα και στα πρώιμα στάδια του develoment.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.