Ο Hideo Kojima θέλει να δημιουργεί νέα είδη

Ο Hideo Kojima, δημιουργός των Death Stranding και Metal Gear Solid, έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι δεν του αρέσει να κινείται μέσα σε αυστηρά όρια. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Wired Japan, δήλωσε ξεκάθαρα πως δεν τον ενδιαφέρει να δουλεύει πάνω σε εγκαθιδρυμένα genres, τονίζοντας ότι στόχος του είναι να «πρωτοπορεί σε νέα είδη» αντί να ακολουθεί καθιερωμένες φόρμες.

Το Death Stranding και το “Strand Game”

Πριν την κυκλοφορία του πρώτου Death Stranding, ο Kojima είχε επιμείνει ότι το παιχνίδι δεν ανήκει στο stealth είδος, αλλά αποτελεί κάτι εντελώς νέο. Ο ίδιος το είχε χαρακτηρίσει ως Strand Game, βασισμένο στην έννοια της σύνδεσης μεταξύ παικτών, μια ιδέα που τελικά επηρέασε και άλλους τίτλους. Παρότι η συζήτηση γύρω από το αν πέτυχε πράγματι ένα νέο genre συνεχίζεται, η επιρροή του είναι αδιαμφισβήτητη.

Τι σκέφτεται για το μέλλον

Ο Kojima αποκάλυψε ότι τον ελκύουν ιδέες όπως το σκληρό sci-fi, τα διαστημικά σκηνικά, ακόμα και τα westerns, αν και αναγνωρίζει ότι πολλά από αυτά έχουν ήδη εξερευνηθεί. Προς το παρόν, δουλεύει στο πειραματικό horror project OD για το Xbox, ενώ αργότερα σκοπεύει να επιστρέψει στη δράση κατασκοπεία με το Physint. Όπως λέει και ο ίδιος, τα «υπερβολικά άνετα» πράγματα δεν μένουν στον παίκτη γι’ αυτό και θέλει πάντα να αφήνει λίγη τριβή και αμηχανία στις εμπειρίες του.

Από το Crash Bandicoot μέχρι το God of War, πάντα μου άρεσε να βυθίζομαι στους φανταστικούς κόσμους των βιντεοπαιχνιδιών. Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ το ταξίδι μου στο gaming μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του Insert Coin!

No comments

Αφήστε μια απάντηση