Intergalactic The Heretic Prophet: Το πιο φιλόδοξο και δαπανηρό έργο της Naughty Dog μέχρι σήμερα

Ο Neil Druckmann, επικεφαλής της Naughty Dog, φαίνεται να ανυπομονεί να μιλήσει για το επόμενο μεγάλο εγχείρημα του στούντιο, το «Intergalactic: The Heretic Prophet».

Σε μια νέα συνέντευξη που παραχώρησε στο Variety ο Neil Druckmann, όπου συζήτησε και την απόφασή του να απεμπλακεί από την τηλεοπτική σειρά του «The Last of Us» για να εστιάσει στα βιντεοπαιχνίδια, χαρακτήρισε το επερχόμενο sci-fi αποκλειστικό του PlayStation ως το «πιο φιλόδοξο» που έχει φτιάξει ποτέ το στούντιο.

Από τη σκοπιά μας στην ανάπτυξη λογισμικού και τεχνητής νοημοσύνης, αυτή η δήλωση δεν πρέπει να παρθεί με ελαφρά τη καρδία. Η Naughty Dog έχει θέσει το δικό της βαρόμετρο με τίτλους όπως το «The Last of Us Part II» και το «Uncharted 4», τα οποία ήδη ωθούν τα τεχνικά όρια των κονσόλων. Το γεγονός ότι χαρακτηρίζουν αυτό το νέο IP ως ακόμη πιο φιλόδοξο υποδηλώνει μια ριζική αλλαγή κλίμακας πιθανόν σε παγκόσμιους χώρους, σε απίθανο επίπεδο λεπτομέρειας, ή σε έναν πραγματικά δυναμικό και μεταβαλλόμενο κόσμο. Είναι μια δήλωση που, αν αληθεύει, υπόσχεται να ορίσει ξανά το μέλλον των narrative-driven, triple-A gaming εμπειριών.

Είπε συγκεκριμένα:

«Τι μπορώ να πω και τι όχι; Μπορώ να σας πω ότι βρισκόμαστε στο επίκεντρο της ανάπτυξης. Το φτιάχνουμε, το δοκιμάζουμε. Δουλεύουμε σε πλήρη ρυθμό. Το έχω ξαναπεί, αλλά τώρα το εννοώ πραγματικά, το νιώθω: Είναι το πιο φιλόδοξο παιχνίδι που έχουμε φτιάξει ποτέ. Είναι ο πιο εκτεταμένος κόσμος που έχουμε δημιουργήσει, και ίσως το πιο ακριβό μας project μέχρι σήμερα, μέχρι να το ολοκληρώσουμε».

Ο Neil Druckmann αποκάλυψε ακόμη περισσότερες πληροφορίες για το πολύαναμενητό τους project, επιβεβαιώνοντας ότι ένα από τα πιο γνωστά και αγαπημένα φωνητικά ταλέντα της βιομηχανίας είναι επίσημα μέρος του έργου.

Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της Naughty Dog επιβεβαίωσε ότι ο μακροχρόνιος συνεργάτης τους, Troy Baker (Joel από το The Last of Us, Samuel Drake από το Uncharted 4), είναι στο παιχνίδι, αν και δεν διευκρίνισε τον ρόλο του.

Ωστόσο, η πιο ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που αποκάλυψε αφορά την ίδια τη διαδικασία του casting. Ο Druckmann επιβεβαίωσε ότι ο Baker συμμετείχε στην ακρόαση της Tati Gabrielle, πράγμα που φαίνεται ότι βοήθησε αποφασιστικά στην απόκτηση του πρωταγωνιστικού ρόλου της Jordan A. Mun.

Είπε συγκεκριμένα:

«Της παρουσίασα την ιστορία όπως ήταν εκείνη τη στιγμή, και την περάσαμε βήμα-βήμα από την αρχή, το μέσο, μέχρι το τέλος, εξηγώντας της ποιος θα ήταν ο ρόλος της. Της ζήτησα αν θα ήταν πρόθυμη να κάνει ακρόαση, και ήταν. Την βάλαμε στη σκηνή, και κάλεσα τον Troy να έρθει να διαβάσει μαζί της, οπότε διάβασε απέναντι στον Troy Baker. Ήμασταν απλά πολύ σίγουροι: Αυτή είναι η Jordan A. Mun μας».

Στα πλαίσια της ίδιας συζήτησης, ο Neil Druckmann μίλησε για τις ιδιαίτερες δυσκολίες που συνεπάγεται η δημιουργία μιας επιστημονικοφανής ιστορίας (sci-fi) σε σύγκριση με ένα πιο «γειωμένο» και ρεαλιστικό σύμπαν, όπως αυτό του The Last of Us.

Ο δημιουργικός διευθυντής της Naughty Dog τόνισε πως, σε αντίθεση με το post-apocalyptic κόσμο του The Last of Us «όπου οι κανόνες του σύμπαντος είναι σαφέστεροι και καλύτερα ορισμένοι», η ανάπτυξη μιας sci-fi πλοκής αποτελεί μια fundamentally διαφορετική πρόκληση.

Είπε:

Εδώ, δεν χρειάζεται απλά να επινοήσουμε το σύμπαν, δήλωσε, αλλά και να καθορίσουμε: Ποιοι είναι οι κανόνες αυτού του σύμπαντος; Ποια είναι η ιστορία του; Επειδή πηδάμε 2,000 χρόνια στο μέλλον σε ένα εναλλακτικό σενάριο. Επίσης, πρέπει να κατασκευάσουμε τη λαογραφία (lore) αυτού του πλανήτη, της Sempiria, στον οποίο καταλήγει η ήρωάς μας, η Jordan, και από τον οποίο πρέπει να παλέψει να διαφύγει.

To μεγάλο ερώτημα: πότε θα δούμε περισσότερα;

Ο Neil Druckmann είναι τόσο ανυπόμονος όσο και οι fans του να μιλήσει ανοιχτά για το «Intergalactic» αλλά ξέρει ότι η υπομονή είναι το κλειδί.

«Όσον αφορά το πότε θα δείξουμε περισσότερο υλικό, είμαι τόσο ανήσυχος να το δείξω και να μιλήσω γι’ αυτό, γιατί το trailer που δείξαμε δεν αγγίζει καν την επιφάνεια του τι είναι πραγματικά αυτό το παιχνίδι», δήλωσε.

Ωστόσο, ο επικεφαλής της Naughty Dog τόνισε ότι μια ανακοίνωση τέτοιου μεγέθους απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό: «Αλλά όταν ανακοινώνεις ένα παιχνίδι σαν αυτό, ειδικά όταν πρόκειται για ένα νέο IP, ειδικά όταν προέρχεται από την Naughty Dog, πρέπει να συντονιστείς με το marketing, με τις δημόσιες σχέσεις, με ένα σωρό ανθρώπους. Επομένως, θα ήταν ανεύθυνο από μένα να πω τώρα το πότε ακριβώς θα δείξουμε κάτι».

Με άλλα λόγια, η ομάδα έχει καταπληκτικό υλικό να μας δείξει, αλλά περιμένει τη σωστή στιγμή για να μας εκπλήξει. Η αναμονή, όπως φαίνεται, θα αξίζει αυτή την φορά.

Όλα ξεκίνησαν από την γκρι κονσόλα της Sony που έφερε ο θείος μου ως δώρο γενεθλίων όταν έγινα 9 χρονών στο μακρινό 2006. Από εκεί και ύστερα μπήκε για τα καλά το μικρόβιο του gamer μέσα μου και από τότε μέχρι και σήμερα φτάσαμε στα PS5 και Xbox Series X έχοντας διανύσει εκατοντάδες ώρες και χιλιόμετρα στις κονσόλες και στo PC.

No comments

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες