To “Intergalactic: The Heretic Prophet” ανακοινώθηκε στα φετινά Game Awards και ήταν φυσικό να τραβήξει την προσοχή. Όχι μόνο λόγω του studio της Naughty Dog που βρίσκεται από πίσω, αλλά κυρίως για το πώς θα καταφέρει να δημιουργήσει μία IP που να προσφέρει μια “καθαρή” gaming εμπειρία, χωρίς λογοκρισία και ιντερνετικό “σταύρωμα”.
Ο λόγος γίνεται για την αποδοχή κοινού και κριτικών που είχε το “The Last of Us Part II”, ένας τίτλος που δίχασε όσο κανένα άλλο την gaming κοινότητα το 2020.
Σε μια συνομιλία που είχε με τον συγγραφέα και σκηνοθέτη Alex Garland, o Neil Druckmann αναφέρθηκε στο πώς έχει στο νου του να διαχειριστεί αυτό το νέο project. Με έντονη δόση αυτοσαρκασμού και κυρίως τρολιας ανέφερε πως:
“Κάνουμε χαβαλέ με την ομάδα μας συνέχεια για αυτό. Με το TLOU2 πήραμε συγκεκριμένες δημιουργικές αποφάσεις και κριθήκαμε πολύ έντονα. Πολύς κόσμος λάτρεψε το παιχνίδι και πολλοί το μίσησαν.”
Συνεχίζοντας στον ίδιο τόνο, προσέθεσε αστειευόμενος (μπορεί και όχι):
“Αυτή τη φορά θα κάνουμε κάτι για το οποίο ο κόσμος δεν θα δώσει ιδιαίτερη σημασία. Για την πίστη και τη θρησκεία.”
Κατά πόσο οι δηλώσεις του είναι επικοινωνιακό stunt ή θέλει απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις μένει να φανεί με τον χρόνο. Το “Intergalactic: The Heretic Prophet” βρίσκεται υπό ανάπτυξη για το PS5.