Το Death Stranding 2: On the Beach κυκλοφόρησε στις 26 Ιουνίου 2025 και μέχρι στιγμής μαζί με το Clair Obscur: Expedition 33 αποτελούν τα παιχνίδια της χρονιάς. Το review μας για το παιχνίδι μπορείτε να διαβάσετε εδώ ή μπορείτε να δείτε το video review μας στο YouTube.
Ανάμεσα λοιπόν σε όλες τις πληροφορίες που λαμβάνουμε εδώ και σχεδόν 20 μέρες για τον τίτλο, έπεσε στην αντίληψη μας μια συνέντευξη του Hideo Kojima, αλλά και του μουσικού συνθέτη του Death Stranding 2: On the Beach, Gen Hoshino. Η συνέντευξη είχε δοθεί στην Ιαπωνική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια της παραγωγής του δεύτερου μέρους του παιχνιδιού και ο συνθέτης εξέφρασε την άποψη του για την αίσθηση που του άφησε το πρώτο Death Stranding.
Ο Hoshino απευθυνόμενος στον Kojima, ανέφερε τις ομοιότητες που παρατήρησε ανάμεσα στο Death Stranding και σε παλαιότερα κλασικά παιχνίδια της βιομηχανίας. Ένα από αυτά, ήταν η χρήση σχοινιών και σκάλας, όπως γινόταν στο πρώτο παιχνίδι Donkey Kong, ενός από τα πιο iconic παιχνίδια όλων των εποχών. Ή τα κοινά στοιχεία που υπάρχουν με racing games, ακόμα και με τα stealth και shooter παιχνίδια που είχε φτιάξει ο ίδιος ο Kojima παλαιότερα, όπου η οπτική άλλαζε σε top-down.
Ο ιδιοφυής Ιάπωνας δημιουργός δεν αρνήθηκε πως η έμπνευση του προέρχεται εν πολλοίς από αυτά τα ιστορικά παιχνίδια, τις ιδέες των οποίων προσπαθεί να εκ μοντερνίσει, φέρνοντας τες ανανεωμένες στην σημερινή εποχή. Όμως δεν αποτίνει απλά φόρο τιμής σε αυτούς τους τίτλους, όπως είπε.
«Όλα εκείνα τα παλιά παιχνίδια ήταν φτιαγμένα σε 2D περιβάλλον, γιατί να μην μπορούν οι gamers ευχαριστηθούν ξανά αυτές τις εμπειρίες σε open-world τίτλους και γραφικά του σήμερα; Αυτό είναι ένα ακόμα από τα μηνύματα που θέλει να περάσει το Death Stranding.»
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.