H Sucker Punch, το στούντιο πίσω από το Ghost of Tsushima, προέβη σε μια ανακοίνωση, λέγοντας πως το Ghost of Yotei θα είναι λιγότερο επαναλαμβανόμενο από τον προκάτοχό του.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού, το στούντιο σχεδιάζει να φέρει περισσότερες «μοναδικές εμπειρίες» από τον προκάτοχό του. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στη New York Times με τους Nate Fox και Jason Connell (creative directors) όπως αναφέρεται από το Eurogamer, οι επικεφαλής του στούντιο, συζήτησαν τις προκλήσεις της δημιουργίας ενός παιχνιδιού ανοιχτού κόσμου.
«Μια πρόκληση που έρχεται με τη δημιουργία ενός παιχνιδιού ανοιχτού κόσμου, είναι η επαναλαμβανόμενη φύση του να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά», ανέφερε ο Connell. «Θέλαμε να ισορροπήσουμε απέναντι σε αυτό και να βρούμε μοναδικές εμπειρίες».
Το πώς όμως το Ghost of Yotei θα διαφοροποιήσει την εμπειρία του στον ανοιχτό κόσμο είναι ακόμα άγνωστο.