Πριν μερικές μέρες ανακοίνωσε ο πρώην creative director του Destiny Harold Ryan, πως εκείνος και η ομάδα του με όνομα Hidden Grove, δουλεύουν σε έναν νέο τίτλο κάτω από την εταιρεία ProbablyMonsters.
Ο τίτλος πέφτει στη κατηγορία multiplayer competitive adventure, ενώ παρόλο που το στούντιο δεν μοιράστηκε παραπάνω λεπτομέρειες για το τι να περιμένουμε, υπονόησαν ότι θα περιέχει battle royal στοιχεία.
Επιπλέον μάθαμε πως θα είναι χτισμένος στην Unreal Engine 5 μηχανή γραφικών και πως είναι αρκετό καιρό στα σκαριά με ένα κλειστού κύκλου Alpha Test να έρχεται το φετινό καλοκαίρι.
Πέρα από άτομα που εργαζόντουσαν παλιά στην Bungie το στούντιο έχει και βετεράνους από άλλα στούντιο που είχαν βάλει το χέρι τους σε μεγάλους τίτλους όπως Halo, Dungeons and Dragons και Mass Effect.
Στην συνέντευξη που έδωσε ο Harold στο ξένο δημοσιογραφικό μέσο Polygon, μάθαμε μερικές λεπτομέρειες ακόμα. Συγκεκριμένα, η επιλογή το νέο εγχείρημα τους να έχει κατεύθυνση προς το Battle Royal είδος έγινε γιατί σε σχέση με τα πιο γνωστά είδη online multiplayer, προσφέρει το αίσθημα εξερεύνησης και ελευθερίας ως ένα βαθμό και αυτό ήταν κάτι που ήθελαν να εξερευνήσουν σαν στούντιο.
Επιπλέον μίλησε για τα υψηλά κόστη των παιχνιδιών στις μέρες μας κάτι που απασχολεί αρκετά την gaming κοινότητα στις μέρες μας. Αναφέρθηκε στο γεγονός πως με σωστούς στόχους και πλάνο μπορεί ένα στούντιο να κάνει πολύ καλή δουλειά μετριάζοντας το κόστος. Οπότε το να πετυχαίνουν τα deadline για τα deliverables σε κάθε στάδιο παραγωγής είναι πολύ σημαντικό αν και φυσικά είπε πως απρόβλεπτα συμβαίνουν παντού και είναι δεκτό κάποιος φόρτος να περάσει στο επόμενο στάδιο αρκεί να είναι διαχειρίσιμος