Ο θρυλικός Shigeru Miyamoto παίρνει θέση για την A.I. στο gaming

Ο Shigeru Miyamoto της Nintendo μίλησε πρόσφατα για την τεχνητή νοημοσύνη σε μια πρόσφατη συνέντευξή του. Με τόσους πολλούς προγραμματιστές παιχνιδιών να αγκαλιάζουν την τεχνολογία και διευκολύνσεις που φέρνει η A.I., ο Miyamoto έδωσε μια ιδέα για το πώς αισθάνεται η Nintendo γι’ αυτήν και αν θα τη χρησιμοποιήσει σε μελλοντικά έργα.

Το Generative AI έχει ήδη επηρεάσει πολλούς τομείς, και τα παιχνίδια φυσικά δεν διαφέρουν. Ορισμένες εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει τα σχέδια τους όσον αναφορά τη χρήση A.I. στην ανάπτυξη, γεγονός που όπως είναι λογικό έχει κάνει τους εργαζόμενους στον κλάδο να ανησυχούν για το μέλλον τους. Με τόσες πολλές απολύσεις και γενικές αναδιαρθρώσεις που είναι ήδη συνηθισμένες στη βιομηχανία παιχνιδιών, ορισμένοι ανησυχούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αναλάβει μέρος της εργασίας των ανθρώπινων προγραμματιστών.

Ωστόσο, όπως λέει και ο ίδιος ο Shigeru Miyamoto, η Nintendo πηγαίνει συχνά προς την αντίθετη κατεύθυνση συγκριτικά με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, και το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τη θέση της σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη. Σε μια νέα συνέντευξη για το New York Times, ο Miyamoto μίλησε λίγο για την A.I. και τη θέση της στην ανάπτυξη παιχνιδιών στη Nintendo. Ο θρυλικός δημιουργός σημείωσε ότι η Nintendo δεν σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει A.I., επισημαίνοντας ότι η εταιρεία ήταν πάντα διαφορετική. Αυτό συνάδει με όσα έχει πει στο παρελθόν ο σημερινός πρόεδρος της Nintendo για την A.I., σημειώνοντας ότι η εταιρεία θέλει να «προσθέσει αξία» που «δεν μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με την τεχνολογία».

Κάτι τέτοιο φυσικά κάνει την Nintendo να ξεχωρίζει. Καθώς αν και δεν χρησιμοποιούν όλα τα στούντιο την A.I.ή ακόμα και δεν το σχεδιάζουν, πολλοί προγραμματιστές και εκδότες έχουν επιβεβαιώσει ότι τεχνητή νοημοσύνη, θα παίξει ρόλο στους επερχόμενους τίτλους τους. Μια έκθεση της Unity ισχυρίζεται ότι το 62% των στούντιο παιχνιδιών χρησιμοποιούν ήδη A.I., ενώ τίτλοι όπως το Magic: The Gathering έχουν επικριθεί για τη βαριά χρήση Generative A.I.. Η EA παρουσίασε πρόσφατα μια ιδέα τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν βασικά elements παιχνιδιών μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, χρησιμοποιώντας μόνο φωνητικές εντολές, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη παιχνιδιών.

Το Generative A.I. βρίσκεται αναμφισβήτητα ακόμη στις αρχές, γεγονός που έχει κάνει πολλούς παίκτες και προγραμματιστές να ανησυχούν για το μέλλον. Προς το παρόν τουλάχιστον, η Nintendo δεν φαίνεται να λόγο ανησυχίας όσον αναφορά το κομμάτι αυτό. Η εταιρεία έχει ιστορικό στην κατασκευή παιχνιδιών που είναι τεχνικά κατώτερα από αυτά των ανταγωνιστών της όσον αφορά τον αριθμό των πολυγώνων και το ray tracing, αλλά η Nintendo εξακολουθεί να καταφέρνει να προσφέρει όμορφες, συναρπαστικές και άκρως απολαυστικές εμπειρίες. Παρόλο που η στάση της εταιρείας μπορεί να αλλάξει μελλοντικά, ανάλογα πάντα με το τι μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται, προς το παρόν τα παιχνίδια της Nintendo θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται από ανθρώπους και όχι με την χρήση Generative A.I.

Από το Crash Bandicoot μέχρι το God of War, πάντα μου άρεσε να βυθίζομαι στους φανταστικούς κόσμους των βιντεοπαιχνιδιών. Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ το ταξίδι μου στο gaming μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του Insert Coin!