Μικρά προβλήματα απόδοσης για το Donkey Kong Bananza

Σε μερικές ημέρες κυκλοφορεί το Donkey Kong Bananza, σύμφωνα όμως με τον διευθυντή παραγωγής, Kazuya Takahashi, υπάρχουν κάποια θέματα απόδοσης σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Σε συνέντευξη που έδωσαν 2 υψηλόβαθμα στελέχη πίσω από τον σχεδιασμό του Donkey Kong Bananza σε ισπανικό μέσο, αποκάλυψαν, 3 ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, πως σε κάποια σημεία κατά τη διάρκεια του gameplay όπου συμβαίνουν πάρα πολλά στην οθόνη έχουν παρατηρηθεί performance drops. Βέβαια, ο διευθυντής παραγωγής Kazuya Takahashi ξεκαθάρισε πως αυτά τα μικρά προβλήματα δε θα επηρεάσουν την εμπειρία που θα έχουν οι παίκτες γενικότερα.

Συγκεκριμένα, τα performance drops φαίνεται να προκαλούνται κυρίως όταν ο Donkey Kong “επισκευάζει” το περιβάλλον γύρω του, μετά από κάποια καταστροφή, καθώς το παιχνίδι χρησιμοποιεί voxel technology, το οποίο πραγματικά φτάνει στα άκρα του το hardware του Nintendo Switch 2.

Δε σταματάμε να παίζουμε επειδή γερνάμε, γερνάμε επειδή σταματάμε να παίζουμε. Gamer από μικρός και θα το κάνω για όσο βλέπουν τα μάτια μου. Ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσει κανείς το άγχος και την κούραση είναι να παίξει ένα παιχνίδι της FromSoftware. Μπορεί και όχι...

No comments

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες