Σε μερικές ημέρες κυκλοφορεί το Donkey Kong Bananza, σύμφωνα όμως με τον διευθυντή παραγωγής, Kazuya Takahashi, υπάρχουν κάποια θέματα απόδοσης σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Σε συνέντευξη που έδωσαν 2 υψηλόβαθμα στελέχη πίσω από τον σχεδιασμό του Donkey Kong Bananza σε ισπανικό μέσο, αποκάλυψαν, 3 ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, πως σε κάποια σημεία κατά τη διάρκεια του gameplay όπου συμβαίνουν πάρα πολλά στην οθόνη έχουν παρατηρηθεί performance drops. Βέβαια, ο διευθυντής παραγωγής Kazuya Takahashi ξεκαθάρισε πως αυτά τα μικρά προβλήματα δε θα επηρεάσουν την εμπειρία που θα έχουν οι παίκτες γενικότερα.
Συγκεκριμένα, τα performance drops φαίνεται να προκαλούνται κυρίως όταν ο Donkey Kong “επισκευάζει” το περιβάλλον γύρω του, μετά από κάποια καταστροφή, καθώς το παιχνίδι χρησιμοποιεί voxel technology, το οποίο πραγματικά φτάνει στα άκρα του το hardware του Nintendo Switch 2.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.