Το South of Midnight, η νέα κυκλοφορία της Compulsion Games σε συνεργασία με τα Xbox Game Studios, έχει ήδη προσελκύσει πάνω από 1 εκατομμύριο παίκτες μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα από το επίσημο λανσάρισμά του.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον Guillaume Provost, CEO και επικεφαλής του στούντιο, σε συνέντευξή του στο Game Rant.
Ο Provost απέδωσε την επιτυχία κυρίως στη γεωγραφική και πολιτισμική ταυτότητα του παιχνιδιού, το οποίο αντλεί έμπνευση από τη μυθολογία και την παράδοση του αμερικανικού Νότου, παρουσιάζοντας έναν κόσμο με southern gothic αισθητική. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Όταν δημιουργείς ένα παιχνίδι δεμένο με μια τόσο συγκεκριμένη περιοχή και κουλτούρα, είναι λογικό να δεις μεγάλη αποδοχή από εκείνο το κοινό.»
Το South of Midnight αποτελεί άλλη μια σημαντική επιτυχία για το Xbox Game Pass, πλάι σε πρόσφατους τίτλους όπως το Atomfall και το Clair Obscur: Expedition 33, που επίσης έτυχαν θερμής υποδοχής από τους συνδρομητές της υπηρεσίας.
Ο Provost υπογράμμισε πως η αποστολή της Compulsion, ως μέλος των Xbox Game Studios, δεν είναι να δημιουργεί blockbusters, αλλά να συμβάλλει με ποικιλία και αυθεντικότητα στη συνολική εμπειρία της πλατφόρμας.
“Θέλουμε να αγγίζουμε κοινά που δεν έχουν εξυπηρετηθεί στο παρελθόν και να φτιάχνουμε εμπειρίες που ξεχωρίζουν.”
Με ένα τόσο δυναμικό ξεκίνημα, το South of Midnight φαίνεται πως έχει ήδη βρει τη θέση του στο οικοσύστημα του Xbox, επιβεβαιώνοντας την ειδική ταυτότητα και το δημιουργικό όραμα της Compulsion Games.
Το studio δείχνει πλέον να εδραιώνεται ως μία από τις πιο ξεχωριστές και δημιουργικά τολμηρές ομάδες της Microsoft, προσφέροντας εμπειρίες που ξεφεύγουν από τις συμβάσεις και ενισχύουν την πολιτισμική ποικιλομορφία του Xbox Game Studios.
Ο τίτλος είναι διαθέσιμος από τις 8 Απριλίου για τα Xbox Series S | X, και PC (Steam και Microsoft Store).Επίσης, είναι διαθέσιμος για τους συνδρομητές του Game Pass Ultimate.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.