Το φαινόμενο έχει γίνει τόσο συχνό, που πλέον δεν προκαλεί αίσθηση. Είναι στην ημερήσια διάταξη της gaming βιομηχανίας το να κλείνουν στούντιο, να συγχωνεύονται ή να έχουμε μαζικές απολύσεις εργαζομένων. Οι δυσάρεστες ειδήσεις δεν έχουν τελειωμό. Μόνο το τελευταίο 6μηνο περίπου είχαμε τα εξής: “Απολύσεις στο στούντιο της Naughty Dog», “Έκλεισε το στούντιο του The Day Before», “Συνέχεια απολύσεων για το στούντιο του Xbox», “Κλείσιμο ενός PlayStation Studio και απολύσεις από την Sony” κ.α..
Και δυστυχώς η λίστα αυτή θα μεγαλώσει κι άλλο, αφού στις 7 Μαΐου ανακοινώθηκε το κλείσιμο δύο ακόμα “δυνατών” στούντιο της Bethesda. Ο λόγος για το Arkane Austin, δημιουργού μεταξύ άλλων του Redfall και του Tango Gameworks που είναι δημιουργός των Ghostwire: Tokyo και Hi-Fi Rush.
Με ανακοινώσεις τους στο “X”, τόσο το Tango Gameworks, όσο και το Arkane Austin επιβεβαίωσαν την είδηση αυτή, με το δεύτερο να επισημαίνει πως όσον αφορά το Redfall, οι servers του θα παραμείνουν ανοιχτοί, παρόλο που η ανάπτυξη του θα σταματήσει. Διαθέσιμα στους καταναλωτές θα παραμείνουν φυσικά και όλα τα παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από το Tango Gameworks studio.
Ας ελπίσουμε αυτό το κύμα ύφεσης που έχει πλήξει τη βιομηχανία, να σταματήσει όσο το δυνατόν συντομότερα, αν και κάτι τέτοιο δεν φαίνεται προς το παρόν.
[…] με τον Tom Warren του The Verge, μετά το κλείσιμο των studio από την Microsoft, η αμερικάνικη εταιρεία σκέφτεται πολύ […]
[…] της Microsoft με αποκορύφωμα τις μαζικές απολύσεις και το κλείσιμο πολλών studio που είχαν φέρει επιτυχίες στο στρατόπεδο της […]
[…] Πάντα όμως υπάρχει μια πρώτη φορά και αυτό που συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα ήταν κάτι πρωτοφανές. Το Hi-Fi Rush, παιχνίδι της Tango Gameworks, δέχτηκε «βροχή» από θετικές κριτικές στο Steam. Ο λόγος δεν είναι πως ξαφνικά οι gamers θυμήθηκαν πόσο καλό παιχνίδι είναι φυσικά, αλλά ήταν ένας τρόπος να διαμαρτυρηθούν προς την Bethesda για την απόφασή της να κλείσει το στούντιο παραγωγής του παιχνιδιού. […]