Το δεύτερο μέρος του Remake του Final Fantasy κυκλοφόρησε στις 29 Φεβρουαρίου. Ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της χρονιάς και παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, η ανταπόκριση του κοινού δεν ήταν αυτή που περίμενε η Square Enix. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει πως το τρίτο μέρος δεν είναι εξίσου αναμενόμενο από την κοινότητα.
Έτσι, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο CGWorld, ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού Naoki Hamaguchi, αποκάλυψε ποιο είναι το μεγάλο δίλημμα της ομάδας ανάπτυξης, όσον αφορά το παιχνίδι που θα ολοκληρώσει την τριλογία του Final Fantasy VII. Μεταξύ άλλων, ο Naoki Hamaguchi ανέφερε:
“Η παραγωγή του Rebirth διήρκεσε 4 χρόνια, ενώ παράλληλα δουλεύαμε και την αναβάθμιση του Final Fantasy VII Remake για το PS5. Αυτό που σκεφτόμαστε, είναι αν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ως μηχανή γραφικών την Unreal Engine 5 για το τελευταίο μέρος του παιχνιδιού, όμως από την άλλη, το κοινό θα ήθελε να έχει το παιχνίδι στα χέρια του, όσο συντομότερα γίνεται. Έτσι η απόφαση που καλούμαστε να πάρουμε, έχει να κάνει, με το αν θα μπορέσουμε να φτιάξουμε αρκετά γρήγορα το παιχνίδι στη νέα μηχανή γραφικών ή αν είναι καλύτερο να παραμείνουμε στην σίγουρη λύση της Unreal Engine 4.”