Τι θα αποφασίσουν για το τελευταίο μέρος του Remake του Final Fantasy VII;

Το δεύτερο μέρος του Remake του Final Fantasy κυκλοφόρησε στις 29 Φεβρουαρίου. Ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της χρονιάς και παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, η ανταπόκριση του κοινού δεν ήταν αυτή που περίμενε η Square Enix. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει πως το τρίτο μέρος δεν είναι εξίσου αναμενόμενο από την κοινότητα.

Έτσι, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο CGWorld, ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού Naoki Hamaguchi, αποκάλυψε ποιο είναι το μεγάλο δίλημμα της ομάδας ανάπτυξης, όσον αφορά το παιχνίδι που θα ολοκληρώσει την τριλογία του Final Fantasy VII. Μεταξύ άλλων, ο Naoki Hamaguchi ανέφερε:

“Η παραγωγή του Rebirth διήρκεσε 4 χρόνια, ενώ παράλληλα δουλεύαμε και την αναβάθμιση του Final Fantasy VII Remake για το PS5. Αυτό που σκεφτόμαστε, είναι αν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ως μηχανή γραφικών την Unreal Engine 5 για το τελευταίο μέρος του παιχνιδιού, όμως από την άλλη, το κοινό θα ήθελε να έχει το παιχνίδι στα χέρια του, όσο συντομότερα γίνεται. Έτσι η απόφαση που καλούμαστε να πάρουμε, έχει να κάνει, με το αν θα μπορέσουμε να φτιάξουμε αρκετά γρήγορα το παιχνίδι στη νέα μηχανή γραφικών ή αν είναι καλύτερο να παραμείνουμε στην σίγουρη λύση της Unreal Engine 4.”

Από τον πλανήτη Corneria στο Super Nintendo, με συγκυβερνήτη τον Star Fox, μέχρι την παραλία του Death Stranding, με τον Sam Porter να με κουβαλάει στις πλάτες του και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς, με συμπαραστάτες τον Sir Daniel Fortesque, τον Sora και την Ellie, ένα ταξίδι φαντασίας που συνεχίζεται… Who am I? Σίγουρα όχι ο Spider-Man.