Η στρατηγική της Microsoft να επικεντρωθεί στις υπηρεσίες και το περιεχόμενο για το Xbox φαίνεται να αποδίδει, αν και με αργό ρυθμό. Σε ένα τρίμηνο με ισχυρές περσινές συγκρίσεις, το Game Pass και τα παιχνίδια των third party ανέβασαν τα έσοδα από το περιεχόμενο κατά 1%, ενισχύοντας το τμήμα έναντι της απότομης πτώσης (29%) στις πωλήσεις των κονσολών τρέχουσας γενιάς.
Αυτή η μετατόπιση προς τα ψηφιακά έσοδα βοήθησε να περιοριστεί η συνολική πτώση του gaming τμήματος στο 2%. Ο Satya Nadella, αναφέροντας τις επιτυχίες όπως το “Keeper” και η συνεργασία με την ASUS για τα ROG Ally, επιβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας για την επέκταση του οικοσυστήματος του Xbox πέρα από την παραδοσιακή κονσόλα.

Παρότι η τριμηνιαία απόδοση των first-party παιχνιδιών της Microsoft ήταν ήπια, λόγω ενός σχετικά ήσυχου προγράμματος κυκλοφοριών, το μέλλον του Xbox φαίνεται εξαιρετικά λαμπρό. Η εταιρεία, που μόλις ανέφερε ισχυρά οικονομικά στοιχεία (έσοδα +18%, κέρδη +12%), ετοιμάζει έναν εντυπωσιακό κύκλο κυκλοφοριών το νέο έτος.
Η στρατηγική του multiplatform θα ενισχυθεί πολύ περισσότερο με την άφιξη του “Call of Duty: Black Ops 7” και του “Microsoft Flight Simulator 2024” στο PlayStation 5, ενώ παράλληλα το brand εμπλουτίζεται με αποκλειστικότητες όπως τα “Forza Horizon 6”, “Gears of War E-Day” και το “Halo: Campaign Evolved” μέσα στο επόμενο έτος. Αυτή η δυναμική προβάλλει μια εταιρεία που επεκτείνει τη δημοφιλία των franchise της, έχοντας ως βάση τον ισχυρό πυρήνα του Game Pass.
 
				
 
          
         
     
     
     
    


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.