Ήταν βράδυ Παρασκευής και ύστερα από μια ακόμα κουραστική εβδομάδα ήρθε η ώρα για λίγη χαλάρωση. Με αφορμή το παρόν Preview λοιπόν, άνοιξα το PlayStation 5, έκανα εκκίνηση του παιχνιδιού, αλλά αυτό που αντίκρισα με έκανε να αισθανθώ κομμάτι άβολα. Ήταν το λογότυπο των Xbox Game Studios και αντανακλαστικά κοίταξα στα αριστερά της τηλεόρασης μου για να δω αν εκεί βρίσκεται ακόμα το PS5 μου. Ήταν εκεί, αλλά πως είναι δυνατόν ύστερα από περισσότερα από 20 χρόνια με consoles wars, το υποσυνείδητό μου να το αποδεχθεί;

Εδώ κολλάει βέβαια και η viral ατάκα του Γιάννη Μπέζου «από πότε είναι αυτή η εφημερίδα», αφού από τις 19 Μαρτίου του 2024 που είδαμε πρώτη φορά αποκλειστικό τίτλο του Xbox στο PlayStation (Hi-Fi Rush), έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι, αλλά πως να το κάνουμε, θα μας πάρει λίγο χρόνο να το συνηθίσουμε. Όμως ας μη χρονοτριβούμε, αφού στο παρόν Preview θα σας αναφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Gears of War: Reloaded.

To Gears of War: Reloaded είναι η Remaster έκδοση του Gears of War που είχε κυκλοφορήσει το 2006 στο Xbox 360 και αποτέλεσε την απαρχή ενός μεγάλου franchise Microsoft. Για δυο Σαββατοκύριακα λοιπόν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την Beta έκδοση του τίτλου, η οποία αφορούσε αποκλειστικά το multiplayer κομμάτι του. Το παιχνίδι ξεκίναγε με ένα disclaimer πως η παρούσα έκδοση δεν αποτελεί την τελική μορφή του παιχνιδιού καθώς επίσης και πως ίσως υπάρχουν διάφορα προβλήματα, τα οποία θα έχουν λυθεί μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του.
Προβλήματα σοβαρά δεν μπορούμε να πούμε ότι συναντήσαμε, βάζοντας βέβαια πάντα στη συνάρτηση, πως παίζαμε την beta έκδοση του τίτλου. Το σημαντικότερο αρνητικό που διακρίναμε το λίγο διάστημα που είχαμε τη δυνατότητα να παίξουμε το Gears of War: Reloaded αφορούσε την αναμονή μέχρι να βρεθούν οι παίκτες για να ξεκινήσουμε. Αναμενόμενο θα πούμε και περιμένουμε όταν γίνει η επίσημη κυκλοφορία του η κοινότητα να είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να μην μένουμε στην αναμονή χάνοντας το μομέντουμ.




Σε ότι αφορά τον τεχνικό τομέα, το παιχνίδι ήταν σε πολύ καλό επίπεδο. Τα γραφικά του έχουν εκμοντερνιστεί επαρκώς και έχουν έρθει στα επίπεδα παιχνιδιών της τρέχουσας γενιάς. Το παιχνίδι τρέχει σε 4Κ ανάλυση, ενώ δεν είχαμε πτώσεις στα fps του. Βέβαια το δείγμα που είχαμε τόσο σε ποσότητα, όσο και σε χρόνο δεν ήταν αρκετό για να κρίνουμε με απόλυτη σιγουριά.
Είχαμε διαθέσιμα τρία διαφορετικά είδη παιχνιδιού στα οποία ήταν αντίπαλες δυο ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Χωρίς να ξεφεύγουμε από τα τετριμμένα κέρδιζε είτε η ομάδα που είχε τα περισσότερα kills, είτε αυτή που είχε για περισσότερη ώρα στην κατοχή της μια βάση, είτε αυτή της οποίας ο αρχηγός θα επιβίωνε. Το παιχνίδι δεν φέρνει κάτι νέο, αλλά ως cover shooter λειτουργεί άψογα. Τα όπλα έχουν «βάρος» και απόλυτη ακρίβεια, ενώ ο χειρισμός δεν σε προδίδει πουθενά. Και εδώ βέβαια πρέπει να πούμε πως υπήρχαν μόλις δυο διαθέσιμα όπλα, μια καραμπίνα και ένα αυτόματο, τα οποία στο κανονικό παιχνίδι αναμένουμε να πολλαπλασιαστούν. Ένα ακόμα στοιχείο που πρέπει να προσθέσουμε είναι πως γίνεται χρήση των χαρακτηριστικών του DualSense, με τα adaptive triggers και το haptic feedback να κάνουν την εμπειρία μας σαφώς πιο ρεαλιστική, με τα δυο όπλα να αντιδρούν τελείως διαφορετικά στα χέρια μας.

Το δείγμα που είχαμε από το παιχνίδι ήταν αρκετά μικρό, όμως μπορούμε να αισιοδοξούμε πως το τελικό προϊόν έχει τις προδιαγραφές να είναι καλό. Το franchise των Gears of War ανήκει ίσως στο τοπ-3 του Xbox και με το Remaster του αρχικού τίτλου της σειράς, έχει την ευκαιρία να ανέβει ακόμα περισσότερο στη συνείδηση του κοινού. Ο σημαντικότερος παράγοντας που θα το καθορίσει βέβαια αυτό, θα είναι το campaign του. Και θεωρούμε πως όντως θα το πετύχει, αφού η αρχική συνταγή είναι δοκιμασμένη, ο τεχνικός τομέας σε υψηλό επίπεδο και το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι πλέον πολλαπλάσιο από αυτό του αρχικού τίτλου.

Το Gears of War: Reloaded θα κυκλοφορήσει στις 26 Αυγούστου 2025 και θα είναι διαθέσιμο σε PC, Xbox Series X|S, και PlayStation 5, ενώ με την κυκλοφορία του παιχνιδιού, θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε και το Review μας για το αυτό.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.