WWE 2K25 Review

Καλώς ήρθατε στο Island of Relevancy, εκεί όπου κάνουν κουμάντο η Bloodline με τον Paul Heyman και φυσικά κάθε θρύλος του WWE από τη Σαμόα. Σε αυτό το review θα δούμε αναλυτικά το νέο παιχνίδι της σειράς WWE 2K και φέτος μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία βελτιώθηκε αλλά και κάτι το οποίο δεν αλλάζει η 2K σε κανένα από τα παιχνίδια πάνω στα οποία δουλεύει.

Πάμε να δούμε μαζί τι μας άρεσε, τι δε μας άρεσε και τι μας έκανε εντύπωση.

Ξεκινώντας το παιχνίδι, μας καλωσορίζει ο Triba l Chief, Roman Reigns με τον Wiseman, Paul Heyman μέσα από ένα κανονικό βίντεο και όχι in-game footage, κάτι που θα ξαναδούμε και στη συνέχεια. Μας ενημερώνουν, λοιπόν, για την ιστορία που έχει η οικογένεια του Roman Reigns στην εταιρία, με προγόνους που ξεκινάμε με τους Wild Samoans, τον Yokozuna και φτάνουμε στη σήμερον ημέρα με τον Tribal Chief, τους Usos και όλα τα υπόλοιπα μέλη της Bloodline.

Κάπως έτσι, φτάνουμε στο πρώτο, dedicated, mode, το Showcase. Εκεί ακολουθήσαμε τα βήματα των οικογενειών Fatu, Anoa’I και Maivia (από αυτές τις τρεις οικογένειες έχουν βγει όλα τα μέλη της σημερινής Bloodline), μέσα από ιστορικούς αγώνες του παρελθόντος. Ξεκινώντας από το μακρινό King of the Ring του 1993, φτάνοντας και σε fantasy match-ups, 17 στο σύνολο, είχαμε τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουμε playable characters, managers αλλά και διάφορα στάδια.

Κατά τη διάρκεια του Showcase, αφηγητής και συνοδοιπόρος, είναι φυσικά ο Paul Heyman, o οποίος τα τελευταία χρόνια εκτελεί χρέη Wiseman για τον έναν και μοναδικό Tribal Chief, Roman Reigns. Μέσα από την αφήγησή του εξυμνεί τα κατορθώματα των παλαιστών από το πάρα πολύ μικρό κράτος της Σαμόα.

Πέρα, όμως, από ιστορικούς αγώνες και fantasy match-ups, είχαμε τη δυνατότητα να παίξουμε το main event της Wrestlemania XL ανάμεσα στον Cody Rhodes και τον Roman Reigns, όπως ακριβώς εκτυλίχθηκε με την παρουσία των The Rock, The Undertaker και John Cena, με το παιχνίδι να μας δίνει objectives για τον κάθε χαρακτήρα.

Θέλουμε να περάσουμε τώρα σε ένα mode, το οποίο μπορεί να μην υπήρχε σε αυτή τη μορφή σε παιχνίδι του WWE, αλλά είναι κάτι που η 2Κ έχει ως βασικό χαρακτηριστικό σε άλλα παιχνίδια της όπως το ΝΒΑ. Αυτό το mode δεν είναι άλλο από το The Island. Σε αυτόν τον open-world wrestling themed κόσμο, στόχος μας είναι να αποδείξουμε στον «αρχηγό» του νησιού, Roman Reigns, ότι αξίζουμε να βρισκόμαστε εκεί και στο τέλος να κερδίσουμε και ένα συμβόλαιο με το WWE.

To Island είναι ένας κόσμος στον οποίο μπορούν να βρεθούν έως και 50 παίκτες ταυτόχρονα και να ανταγωνιστούν σε PVP battles, να ολοκληρώσουν quests και φυσικά να ανέβουν level και να φτάσουν, εν τέλει, στο WWE. Εμείς, κατά τη διάρκεια της εξερεύνησής μας στο Island, συναντήσαμε πολλούς θρύλους του WWE, οι οποίοι μας έδωσαν διάφορα quests τα οποία έπρεπε να ολοκληρώσουμε μέσα από αγώνες με θρυλικούς wrestlers.

Πέρα από τον Roman Reigns, το Island, έχει διάφορες περιοχές αφιερωμένες σε παλιούς και νέους wrestlers μέσα στις οποίες έχει «μαγαζιά», και μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε άλλους παίκτες σε PVP, μέσα σε ρινγκ σχεδιασμένα να ταιριάζουν με την περιοχή στην οποία βρισκόμασταν.

Κάπου εδώ θα θέλαμε να σας μιλήσουμε για ένα στοιχείο το οποίο δε μας παραξένεψε αλλά σίγουρα δε μας χαροποίησε η παρουσία του και αυτό δεν είναι άλλο από τα micro-transactions. Μέσα στο Island, μπορούμε να ντύσουμε τον χαρακτήρα μας (άντρα η γυναίκα) όπως θέλουμε αλλά, εάν έχουμε βάλει στο «μάτι» κάποιο κομμάτι ρουχισμού από τη Nike για παράδειγμα (ναι, η 2Κ έχει φέρει κατάστημα Nike και Jordan στο WWE), θα πρέπει ή να παίζουμε για μέρες ολόκληρες ολοκληρώνοντας quests, παίζοντας PVP και ανεβαίνοντας level, ή να αγοράσουμε Virtual Currency, το οποίο δεν είναι και φτηνό. Η 2Κ γνωρίζοντας το κοινό της και έχοντας γνώση από τέτοια modes (το Island είναι σχεδόν ίδιο με το The City του ΝΒΑ) έχει κάνει το grind όσο δύσκολο χρειάζεται ώστε να σπρώξει τους παίκτες να αγοράσουν VC.

Για το τέλος αφήσαμε το MyRise, το mode στο οποίο μπορούμε να φτιάξουμε τον δικό μας χαρακτήρα από το μηδέν και να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε σιγά σιγά μέχρι να γίνουμε το απόλυτο αστέρι της βιομηχανίας. Φυσικά, και αυτό έχει περάσει μέσα από αρκετές αλλαγές, όπως όλο το παιχνίδι, και δεν ξεκινάμε παραδοσιακά από το NXT αλλά βρεθήκαμε στο νούμερο ένα του Draft ως το αστέρι που θα πάει μπροστά την εταιρία. Η ιστορία μας, λοιπόν, μας πετάει μέσα στο εμφύλιο που έχει ξεκινήσει ανάμεσα στο WWE και το NXT με τους αστέρες του «developmental” να κατηγορούν το WWE πως τους φέρεται σαν παλαιστές χαμηλότερης κατηγορίας. Το τι συμβαίνει όμως όσο προχωράει η ιστορία, μπορείτε να το ανακαλύψετε μόνοι σας καθώς δε θέλουμε να σας κάνουμε spoil.

Ας περάσουμε τώρα στον οπτικό και ακουστικό τομέα του παιχνιδιού. Φαίνεται ότι φέτος η 2Κ με τη Visual Concepts, έχουν κάνει πραγματικά πρόοδο αλλάζοντας όσα στοιχεία πρέπει ακριβώς ώστε να μας δώσουν ένα αποτέλεσμα φρέσκο και ευχάριστο στο μάτι. Η μουσική στο menu του παιχνιδιού περιέχει πολλά και διαφορετικά genres και ποτέ δεν ξέρει ποιο τραγούδι θα παίξει μετά, κάτι που δε μας ενόχλησε καθόλου.

Εν κατακλείδι, το WWE 2K25 είναι ξεκάθαρο upgrade από το αντίστοιχο περσινό παιχνίδι, σε εικόνα και ήχο, ενώ φέτος το Showcase, το MyRise σε συνδυασμό με το εξαιρετικά σχεδιασμένο Island, σίγουρα, μας βοηθάνε να «ξεπεράσουμε» τα micro-transactions. Επίσης, τα intergender matches είναι κάτι αρκετά σημαντικό για το WWE με την εισαγωγή και σχετικών τίτλων στο MyRise.

Ευχαριστούμε την CD Media για την παραχώρηση του key code για τις ανάγκες του review.

Βαθμολογία 8.5

ΘΕΤΙΚΑ

  • Εξαιρετικά σχεδιασμένο το Island με διαφορετικά σημεία, στάδια και quests
  • Τα γραφικά σε όλους τους τομείς έχουν βελτιωθεί αισθητά
  • Το Showcase είναι φανταστικό
  • O Paul Heyman πέρασε υπέροχα με την αφήγηση και αυτό φαίνεται

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

  • Κάποια lipsync θα μπορούσαν να είναι καλύτερα
  • Τα micro-transactions δεν απουσιάζουν

Δε σταματάμε να παίζουμε επειδή γερνάμε, γερνάμε επειδή σταματάμε να παίζουμε. Gamer από μικρός και θα το κάνω για όσο βλέπουν τα μάτια μου. Ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσει κανείς το άγχος και την κούραση είναι να παίξει ένα παιχνίδι της FromSoftware. Μπορεί και όχι...

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες