Απολύθηκε ο game director του Marvel Rivals

Τελικά ούτε όταν το παιχνίδι σου πάει τρένο δε γλιτώνεις την απόλυση. Παρά το γεγονός πως οι απολύσεις developers έχουν γίνει δυστυχώς πολύ συχνές, (1 στους 10 έχασαν τη δουλειά τους μέσα στο 2024) κανείς δεν θα περίμενε μια τέτοια ενέργεια από ένα studio που έχει στη κατοχή του το πιο “καυτό” game αυτή τη στιγμή.

Σε post στη σελίδα του στο LinkedIn, o game director του “Marvel Rivals”, Thaddeus Sasser, επιβεβαίωσε πως εκείνος και η ομάδα του απολύθηκαν από την NetEase. Με έδρα στο Seattle, o Sasser και οι συνεργάτες του ήταν υπεύθυνοι για το level design και παρά την τεράστια επιτυχία του τίτλου, δεν μπορούσαν παρά να απορούν για αυτή την εξέλιξη.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο κανάλι Bluesky, o cinematic director της Bungie, John Ebenger, ανέφερε πως η NetEase είναι σε διαδικασία σταδιακής αποχώρησης από όλα τα επενδυτικά της ανοίγματα στις Η.Π.Α, κάτι που μπορεί να συνδέεται και με τις νέες εμπορικές πολιτικές που θέλει να εφαρμόσει ο νεοεκλεγείς πρόεδρος Donald Trump.

Έπειτα από επίσημη ενημέρωση για τις απολύσεις που εξέδωσε η NetEase περίπου στις 3 τα ξημερώματα, κάνει λόγο για “οργανωτικούς λόγους” και για “βελτιστοποίηση της διαδικασίας του development”. Καθησυχάζει παράλληλα τους παίκτες πως ο βασικός πυρήνας των devs μένει απαράλλαχτος και πως η υποστήριξη του τίτλου θα συνεχίσει κανονικά και με αμείωτο ρυθμό.

Οι ιδιαίτερες στιγμές θέλουν βροχή, pizza, φίλους και μία κονσόλα. Μετά από μαραθώνιο "The Lord of the Rings" (τα extended προφανώς) και ένα επεισόδιο Raw ή SmackDown για το σβήσιμο, αυτό το γλυκό "beep" είναι το κάλεσμα για να συνεχιστεί η βραδιά με χιλιάδες απρόσμενους τρόπους...

No comments

Αφήστε μια απάντηση