Ένα τέρας του Witcher 4 θα στοιχειώσει τα όνειρά μας

Η οικοδεσπότις του Gamertag Radio, Lilly Phillips, φιλοξένησε στην εκπομπή της τον game director του “The Witcher IV”, Sebastian Kalemba, ο οποίος μοιράστηκε πικάντικες λεπτομέρειες για το τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο τέταρτο installment του δημοφιλούς franchise, που προσφάτως ανακοινώθηκε απο την CD Projekt Red.

Πέρα από τις ολοκαίνουργιες περιοχές που φυσικά θα ανακαλύψουμε, ο Kalemba στάθηκε σε ένα από τα τέρατα που κατοικούν εκεί, το οποίο κατά τα λεγόμενά του είναι “ένας αρκετά δύσκολος μπάσταρδος…”. Αναφέρεται φυσικά στον Bauk, το τριχωτό λιπόσαρκο πλάσμα με τα τέσσερα χέρια που αντιμετωπίζει η Ciri στο reveal trailer, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την σερβική μυθολογία ως μία σκιώδης φιγούρα που κατασπαράζει κόσμο στο σκοτάδι.

Ο Kalemba υποστηρίζει πως το συγκεκριμένο τέρας θα “παίξει” με την ψυχοσύνθεση και τους φόβους σας και εξηγεί την φιλοσοφία πίσω από το πως η ομάδα της CDPR προσέγγισε τη δημιουργία των εχθρών.

“Αν παρατηρήσετε τα παιχνίδια μας, θα δείτε πως ο όρος τέρας παρουσιάζεται πολύ διαφορετικά συγκριτικά με το πρώτο Witcher. Στον πρώτο τίτλο έπρεπε να αντιμετωπίσεις κανονικά τέρατα και ύστερα ανθρώπους που συμπεριφέρονταν ως τέρατα. Τώρα πρέπει να παλέψεις με τους δικούς σου δαίμονες, ώστε να φέρεις στην επιφάνεια τον Bauk και να τον σκοτώσεις.”

Οι προσδοκίες για το launch του “The Witcher IV” είναι φυσικά πολύ υψηλές, με την CD Projekt Red να θέλει να εφαρμόσει όλα τα θετικά βήματα του “The Witcher 3” και να αποφύγει τις βιαστικές πρακτικές του “Cyberpunk 2077”.

Οι ιδιαίτερες στιγμές θέλουν βροχή, pizza, φίλους και μία κονσόλα. Μετά από μαραθώνιο "The Lord of the Rings" (τα extended προφανώς) και ένα επεισόδιο Raw ή SmackDown για το σβήσιμο, αυτό το γλυκό "beep" είναι το κάλεσμα για να συνεχιστεί η βραδιά με χιλιάδες απρόσμενους τρόπους...

No comments

Αφήστε μια απάντηση