Δύσκολες στιγμές περνά η Bungie, καθώς μετά τις πρόσφατες μαζικές απολύσεις ανακοινώθηκε και η αποχώρηση του επικεφαλής του στούντιο, Justin Truman. Τη θέση του αναλαμβάνει ο πρώην στέλεχος της Guerrilla Games, Chris Lee, σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για το στούντιο που ανήκει στη Sony.
Νέα εποχή για τη Bungie
Οι απολύσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης της Bungie, η οποία επιβεβαίωσε ότι μειώνει σημαντικά το εργατικό της δυναμικό. Σύμφωνα με τη Sony, η απόφαση ελήφθη μετά από αξιολόγηση όλων των εναλλακτικών λύσεων, ενώ η εταιρεία διαβεβαιώνει πως η ανάπτυξη των επόμενων παιχνιδιών της θα συνεχιστεί κανονικά.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για το στούντιο, το οποίο προσπαθεί να αναδιαμορφώσει τη στρατηγική του μετά το τέλος της υποστήριξης του Destiny 2 και ενώ συνεχίζει την ανάπτυξη των επόμενων projects του.




Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.