Αποχωρεί ο επικεφαλής της Bungie μετά τις μαζικές απολύσεις στο στούντιο

Δύσκολες στιγμές περνά η Bungie, καθώς μετά τις πρόσφατες μαζικές απολύσεις ανακοινώθηκε και η αποχώρηση του επικεφαλής του στούντιο, Justin Truman. Τη θέση του αναλαμβάνει ο πρώην στέλεχος της Guerrilla Games, Chris Lee, σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για το στούντιο που ανήκει στη Sony.

Νέα εποχή για τη Bungie

Οι απολύσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης της Bungie, η οποία επιβεβαίωσε ότι μειώνει σημαντικά το εργατικό της δυναμικό. Σύμφωνα με τη Sony, η απόφαση ελήφθη μετά από αξιολόγηση όλων των εναλλακτικών λύσεων, ενώ η εταιρεία διαβεβαιώνει πως η ανάπτυξη των επόμενων παιχνιδιών της θα συνεχιστεί κανονικά.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για το στούντιο, το οποίο προσπαθεί να αναδιαμορφώσει τη στρατηγική του μετά το τέλος της υποστήριξης του Destiny 2 και ενώ συνεχίζει την ανάπτυξη των επόμενων projects του.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο πατέρας μου, μου έφερε το SEGA Master System από την Αγγλία. Το μικρόβιο του gamer μπήκε για τα καλά μέσα μου με χιλιάδες ώρες από αγαπημένους ήρωες να μου χαρίζουν εμπειρίες και δυνατές αναμνήσεις. Το χόμπι συνεχίζεται στις σελίδες του InsertCoin και όχι μόνο. Cya around ;)

No comments

Αφήστε μια απάντηση

Follow us

Αναμενόμενες κυκλοφορίες