Το στούντιο ανάπτυξης του Call of Duty θα χρησιμοποιεί A.I. για την δημιουργία των παιχνιδιών του

Η A.I. μπαίνει σιγά σιγά στη ζωή μας και όσο ο καιρός περνά, τόσο περισσότερες πρακτικές εφαρμογές της θα βλέπουμε στην καθημερινότητά μας. Οι αλλαγές θα είναι τεράστιες, όπως και οι δυνατότητες που θα αποκτήσουμε χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.

Φυσικά από αυτό δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και η ανάπτυξη των βιντεοπαιχνιδιών, καθώς δουλειές που μέχρι σήμερα χρειάζονταν “άπειρες” εργατοώρες για να γίνουν, πλέον με τη χρησιμοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα γίνονται στο “άψε σβήσε”.

Πιο συγκεκριμένα, και στο θέμα μας λοιπόν, η Treyarch (στούντιο ανάπτυξης της σειράς Call of Duty) είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσει AI προκειμένου να δημιουργήσει το εικαστικό των επόμενων παιχνιδιών της. Αυτό προκύπτει ύστερα από ανάρτηση αγγελίας της εταιρείας, που αφορά θέση εργασίας για animator, ο οποίος όμως πρέπει να έχει γνώσεις ώστε να χρησιμοποιεί εργαλεία της AI για τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών.

Πάντα βέβαια εγείρονται ερωτηματικά σε σχέση με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και κατά πόσο αυτή μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο σε διάφορες εργασίες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Φυσικά, στην ανάρτηση της, η Treyarch δεν διευκρινίζει αν ο υπάλληλος που αναζητά, θα εργαστεί στην ανάπτυξη του νέου Call of Duty, όμως, όντας ένα στούντιο που δουλεύει πάνω στο franchise εδώ και 15 χρόνια, αυτό είναι το πρώτο που μπορούμε να υποθέσουμε.

Από τον πλανήτη Corneria στο Super Nintendo, με συγκυβερνήτη τον Star Fox, μέχρι την παραλία του Death Stranding, με τον Sam Porter να με κουβαλάει στις πλάτες του και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς, με συμπαραστάτες τον Sir Daniel Fortesque, τον Sora και την Ellie, ένα ταξίδι φαντασίας που συνεχίζεται… Who am I? Σίγουρα όχι ο Spider-Man.