Πρόσφατα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η ψηφιακή υπηρεσία του Game Pass της Microsoft συνεχίζει να είναι κερδοφόρα. Οι κύριες πηγές εσόδων περιλαμβάνουν τις συνδρομές, τις ψηφιακές πωλήσεις, τα microtransactions και τις συνεργασίες με τρίτους developers.
Τα first-party στούντιο λογίζονταν χωριστά από το Game Pass, γεγονός που επηρέαζε τα οικονομικά τους, όχι όμως και την κερδοφορία της υπηρεσίας. Πέραν αυτού, σύμφωνα με νεότερες αναφορές, το Game Pass διατηρεί θετικό οικονομικό πρόσημο, ακόμη και με την πτώση στα έσοδα των εσωτερικών στούντιο. Η απόφαση της Microsoft να κυκλοφορεί τα exclusives της και στο PS5 ενισχύει τα κέρδη των στούντιο, αν και μερικά εξακολουθούν να έχουν ελάχιστα ή μηδενικά κέρδη.
Είναι γνωστό ότι η δημιουργία αποκλειστικών παιχνιδιών συνήθως επιφέρει υψηλό οικονομικό κόστος, το οποίο επηρεάζει αρνητικά τα οικονομικά αποτελέσματα της υπηρεσίας.
Αυτή η τάση αναζωπυρώνει το ερώτημα σχετικά με το μέλλον του Game Pass. Τα τελευταία χρόνια, χιλιάδες εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους μεταξύ αυτών και πολλοί από το τμήμα του Xbox.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.