Σύμφωνα με νέα στοιχεία από το The Verge, το PlayStation 5 Pro με την κωδική ονομασία Trinity, θα έχει μια πιο ισχυρή κάρτα γραφικών (GPU) και λίγο πιο γρήγορο επεξεργαστή (CPU) έναντι του απλού μοντέλου PS5.
Η βασική μνήμη της κονσόλας θα είναι κατά 28% με 576GB/S έναντι 448GB/s που είναι η βασική μνήμη του PS5.
Ο επεξεργαστής του θα μπορεί να ρυθμίζεται σε συχνότητα 3.85GHz, είναι 10% ταχύτερος από το βασικό μοντέλο (3.5GHz), ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα επιλογής.
Η κάρτα γραφικών θα είναι 45% ταχύτερη από το βασικό μοντέλο, με βελτιώσεις στο Ray Tracing, το οποίο θα είναι μέχρι και 3 φορές δυνατότερο.
Οι developers θα έχουν πρόσβαση σε συνολικά 13,7GB μνήμης (RAM), από τα 12,5GB που είχε το PS5. Η συγκεκριμένη αύξηση θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη για την υποστήριξη του PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), είναι ουσιαστικά η δική της πατέντα για το Nvidia DLSS και το AMD FSR.
Με custom αρχιτεκτονική της Sony για το machine learning, όπου θα υποστηρίζει 300TOPS σε υπολογισμούς 8-bit. Η συγκεκριμένη θα προορίζεται για να αλλάξει το υπάρχον σύστημα temporal anti-aliasing και upsampling στα βίντεο παιχνίδια.
Η αρχιτεκτονική αυτή θα είναι παρόμοια με την DLSS (Nvidia) ή του FSR (AMD), έχοντας πλήρη υποστήριξη για το HDR. Γι’ αυτό το λόγο θα απαιτούνται 250MB παραπάνω. Τέλος, θα έχει ένα μικρό latency 2ms κατά την διαδικασία του upscaling από 1080p ανάλυση στα 4K.
Στο μέλλον, θα υπάρξει και υποστήριξη για ανάλυση έως 8K και καλύτερη βελτίωση του latency.