Μετά τις αυξήσεις που έγιναν τον Οκτώβριο η Microsoft ανακοίνωσε νέες αυξήσεις στις τιμές των Xbox Series X|S (100$ για το μοντέλο των 512GB και 150$ για το 1ΤΒ) από την 1η Αυγούστου, επικαλούμενη το ολοένα και αυξανόμενο κόστος της μνήμης και της αποθήκευσης των κονσολών.
Μέχρι στιγμής, αυτή η αύξηση αφορά μόνο την αγορά της Αμερικής
Όλο αυτό γίνεται λόγω των αλλαγών του μακροοικονομικού περιβάλλοντος, με νέες αυξήσεις να αναμένονται και για το 2027 όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία. Τέλος, η εταιρεία καταργεί το μοντέλο Xbox Series X των 2TB.




Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.