Ο Phillipe Tremblay, στο πλαίσιο του rebranding που επιχειρεί η εταιρία με το Ubisoft+, δήλωσε πως θα πρέπει οι συνδρομητές να συνηθίσουν στο μοντέλο του να μην “κατέχουν” ως ιδιοκτήτες τα games, βαδίζοντας στα χνάρια υπηρεσιών όπως το Netflix, το Spotify κ.α.
Σε μια δήλωση που θα συζητηθεί, προέβη ο υπεύθυνος των συνδρομητικών υπηρεσιών της Ubisoft.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο GamesIndustry.biz φάνηκε αισιόδοξος για τη νέα αυτή πορεία που θέλει να ακολουθήσει η Ubisoft, βλέποντας τόσο τα πτωτικά νούμερα των physical πωλήσεων, όσο και τη γενική ροπή του κόσμου προς την ευκολία και την ταχύτητα της digital αγοράς.
Βλέποντας την μεγάλη επιτυχία του Xbox Game Pass και δίνοντας την επιλογή για μια ευρεία γκάμα όχι μόνο νέων, αλλά και retro επιλογών, ο Tremblay πιστεύει πως μια τέτοια κίνηση είναι το “μέλλον” για την Ubisoft.