Νέες δηλώσεις από τον Mark Cerny για τα άλματα γενεών στις κονσόλες

Με κάθε γενιά κονσολών, το άλμα στην τεχνολογία γίνεται όλο και λιγότερο αισθητό, σε σημείο που η Sony αναγκάστηκε να ζουμάρει στις πιο ανεπαίσθητες λεπτομέρειες του φόντου για να πουλήσει το νέο PS5 Pro. Πιθανότατα δεν θα ζήσουμε ποτέ ξανά μια στιγμή που θα σπάσει τα μυαλά μας, όπως το άλμα από το 2D στο 3D, αλλά ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, εξακολουθεί να πιστεύει στα άλματα υλικού γενιάς.

Σε συνέντευξή του στο Digital Foundry, όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα δραστικών αλμάτων γενιάς, ο Cerny εξήγησε ότι η εταιρεία δεν κατασκευάζει PC – κατασκευάζει κονσόλες που έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στους προγραμματιστές ένα νέο σημείο αναφοράς.

«Δεν φτιάχνουμε PC. Φτιάχνουμε κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα, σωστά; Πόσα PC υπάρχουν; Δεν μπορείτε καν να απαντήσετε σε αυτή την ερώτηση, επειδή μπορείτε να συνδυάσετε τα εξαρτήματα με όποιον τρόπο θέλετε».

Μιλώντας για τις διαφορές μεταξύ των λιγότερο δραματικών ανανεώσεων της μέσης γενιάς και του πραγματικά νέου υλικού, ο Cerny εξήγησε ότι κονσόλες όπως το PS5 Pro «επικεντρώνονται πολύ στην GPU» και έχουν σχεδιαστεί για να προωθήσουν τα γραφικά και όχι για να προσφέρουν κάτι νέο από την πλευρά του παιχνιδιού. Αλλά όταν ξεκινάει μια νέα γενιά, ανοίγει το θέμα:

«Τι κάνουμε με την CPU; Τι κάνουμε με τη μνήμη; Τι κάνουμε με τα απτικά; Είναι μια εντελώς νέα εμπειρία για τους προγραμματιστές που μπορούν να ακολουθήσουν».

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας, ο Cerny αναφέρει ότι η εργασία της εταιρείας με την τεχνολογία μηχανικής μάθησης θα συνεχιστεί μετά την εφαρμογή του PSSR upscaling, το οποίο αναλύει αυτόματα την οθόνη σας και βελτιώνει την ποιότητα της εικόνας, στο PS5 Pro.

«Ήταν απλά υπέροχο να εμβαθύνουμε στις πτυχές του M.L. (machine learning) και να αποκτήσουμε κάποιες γνώσεις εκεί, επειδή ξέρουμε ότι αυτό είναι το μέλλον στο οποίο οδεύουμε. Σίγουρα συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε αυτές τις βιβλιοθήκες που βασίζονται στην ML για τα γραφικά παιχνιδιών. Απλώς υπάρχουν τόσοι πολλοί στόχοι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε».

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ολόκληρη την συνέντευξη.

Από το Crash Bandicoot μέχρι το God of War, πάντα μου άρεσε να βυθίζομαι στους φανταστικούς κόσμους των βιντεοπαιχνιδιών. Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ το ταξίδι μου στο gaming μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του Insert Coin!

No comments

Αφήστε μια απάντηση