Τελικά, γιατί πέτυχε το Elden Ring;

Θεωρούμε είναι λίγοι αυτοί που δεν θα θεωρήσουν το “Elden Ring” ως το κορυφαίο δημιούργημα της FromSoftware, πόσο μάλλον και μετά την προσθήκη του “Shadow of the Erdtree” που είναι σαφέστατα κάτι παραπάνω από ένα απλό DLC.

Ο ιθύνων νους πίσω από την τεράστια αυτή επιτυχία όμως κρατάει πάντα χαμηλά το κεφάλι και σε αυτό πιστώνεται κατά τον ίδιο και η επιτυχημένη πορεία του studio.

O Hidetaka Miyazaki σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Guardian, αναφέρθηκε στην στρατηγική οικονομικού σχεδιασμού και ανάπτυξης που ακολουθεί η FromSoftware, η οποία απέχει παρασάγγας από πολύ μεγαλύτερα dev studios που έχουν ως κύριο στόχο την γιγάντωσή τους με επιθετικό τρόπο, κάτι που συνήθως οδηγεί σε απολύσεις λόγω βεβιασμένων κινήσεων.

Ο Ιάπωνας σκηνοθέτης δήλωσε πως: “Το Elden Ring είναι μία κατηγορία μόνο του, όσον αφορά την επιτυχία του και την αποδοχή του από τους κριτικούς, όμως εμείς σαν εταιρεία δεν πρόκειται ποτέ να προδικάσουμε πως το επόμενο εγχείρημά μας θα γνωρίσει ανάλογη επιτυχία. Ακολουθώντας αυτή την συντηρητική πολιτική, επιτρέπουμε στους εαυτούς μας να αποτύχουμε, κάτι που στην πορεία οδηγεί σε ορθότερες αποφάσεις και καλύτερους τίτλους.”

Τρανό παράδειγμα είναι το “Armored Core 6”, ένας τίτλος που δεν σχετίζεται καθόλου με το souls-like στοιχείο, κυκλοφόρησε 11 χρόνια μετά από τον προκάτοχό του κι όμως παρόλα αυτά κατάφερε να κερδίσει το κοινό απλά και μόνο διότι η υπογραφή πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου ήταν ένα όνομα εμπιστοσύνης. Για ένα παιχνίδι μικρότερου βεληνεκούς που πούλησε 3 εκ αντίτυπα, η FromSoftware έχει σίγουρα κάθε λόγο να είναι απολύτως ευχαριστημένη.

Οι ιδιαίτερες στιγμές θέλουν βροχή, pizza, φίλους και μία κονσόλα. Μετά από μαραθώνιο "The Lord of the Rings" (τα extended προφανώς) και ένα επεισόδιο Raw ή SmackDown για το σβήσιμο, αυτό το γλυκό "beep" είναι το κάλεσμα για να συνεχιστεί η βραδιά με χιλιάδες απρόσμενους τρόπους...